خبرگزاری کار ایران

با برگزاری مراسم معارفه در اراک

زمانی قمی، به طور رسمی استاندار مرکزی شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۵۵۲

باحضور معاون سیاسی وزیر کشور، محمود زمانی قمی به عنوان استاندار استان مرکزی معرفی شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که صبح امروز برگزار شد، محمد حسین مقیمی ضمن تقدیر از تلاش‌های سرپرست استانداری در طول ۴ماهه فعالیت در استانداری، انتخاب زمانی قمی به عنوان استاندار جدید را به پیشنهاد وزیر کشور و موافقت رئیس جمهور اعلام کرد و گفت: مردم با انتخاب روحانی به دنبال تحقق وعده‌های انتخاباتی ایشان هستند و همه مسئولان مکلف هستند، در جهت تحقق مطالبات مردم گام بردارند.

معاون سیاسی وزیر کشور، مسئولیت را خدمت به مردم تعریف کرد و افزود: مردم مطالباتی از دولت تدبیر وامید دارند و وظیفه ما عملی کردن این خواسته‌هاست.

وی، با بیان اینکه نارسائی‌ها. عقب ماندگی‌های قبل باید جبران شود، تصریح کرد: مسئولان باید در مسیر توسعه و در چارچوب سیاست‌های مصوب کشور در سند چشم انداز طوری حرکت کنند که اهداف دولت پیش رود.

مقیمی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم به این رشد و تعالی برسیم باید از مدیران همسو با دولت که سیاست‌های دولت را حمایت و تقویت می‌کنند استفاده کرد.

وی، از استاندار جدید استان، خواست برای رشد این استان که از پتانسیل‌های قابل توجهی در کشور برخوردار است، با بهره‌گیری از مدیران کارآمد و توانا که التزام به سیاست‌های دولت دارند و کار برای مردم را وظیفه می‌دانند، همسو با سند چشم انداز سیاست‌های دولت را به پیش برد.

مقیمی تصریح کرد: باید مدیرانی را به کار گیریم که بهره‌وری را تقویت می‌کنند و در این شرایط ناچاریم از منابع موجود استفاده کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور اظهار امیدواری کرد: با حضور زمانی قمی به عنوان استاندار استان مرکزی برنامه‌های دولت به خوبی در استان پیاده شود.

بر اساس این گزارش، استاندار جدید استان نیز برنامه‌های خود را در ۱۲ بند به طور خلاصه توضیح داد.

زمانی قمی، التزام به سیاست‌های دولت و نظام، استفاده از مشارکت و همدلی با نمایندگان مجلس، توجه به رفاه مردم، توجه و تاکید به استفاده از نیروهای سالم و پاکدست، حذف تشریفات و لازم الاجرایی دانستن اقتصاد مقاومتی را از مهم‌ترین برنامه‌های خود در استان برشمرد.

محمود زمانی قمی ۵۶ ساله در حالی سکاندار مدیریت ارشد استان مرکزی می‌شود که پیش از این استانداری ایلام و چهار محال بختیاری، معاون سیاسی امنیتی استان ایلام، همدان و سمنان، همچنین مدیریت کل ارشاد اسلامی در استان‌های سیتان و بلوچستان و هرمزگان، ریاست دانشکده‌های علوم قرآنی کشور و مدیر عاملی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان را بر عهده داشته است.

محمود زمانی قمی، هفدهمین استاندار استان مرکزی است که از امروز کار خود را در استان آغاز می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز