خبرگزاری کار ایران

حزب کارگزاران سازندگی در خراسان شمالی شروع به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۶۱۴

شورای مرکزی حزب کارگزاران هفده نفر را جهت تشکیل شاخه استانی این حزب در خراسان شمالی انتخاب و معرفی کرد.

به گزارش ایلنا در نشست شورای استانی این حزب در بجنورد، بهرام شیخ‌نژاد و احمد رضا رحیم‌زاده به عنوان رییس و دبیر حزب در استان توسط اعضای شورای مرکزی انتخاب شدند.

دبیر منتخب این حزب در خراسان شمالی با بیان این که سعی شده است اعضای شورای مرکزی از تمامی استان و تخصص‌ها در نظر گرفته شود؛ افزود: بهرام شیخ‌نژاد فارغ التحصیل کارشناسی ارشد علوم سیاسی از دانشگاه تهران، از فرهنگیان و مدرسان با سابقه دانشگاه‌های استان و از اصلاح‌طلبان شناخته شده استان است که پیش از این نیز در انجمن صنفی فرهنگیان و ستادهای انتخاباتی اصلاح‌طلبان فعالیت داشته است.

احمدرضا رحیم‌زاده با تاکید به همفکری اعضای منتخب و التزام ایشان بر مرامنامه و مشی کارگزاران ،محور اصلی برنامه‌های این حزب را آ موزش کادر حزبی دانست و افزود: شورای حزب در خراسان شمالی اولویت را فعال کردن کمیته‌های آموزش و سیاسی می‌داند که علاوه بر رصد انتخابات آینده و برنامه‌ریزی برای حضور موثر در آن، شناسایی استعدادهای سیاسی و اجتماعی منطقه و آموزش نیروی انسانی را مهم‌ترین برنامه خود می‌داند.

وی، با تاکید بر فعالیت این حزب بر محور توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی منطقه،شناسایی معضلات و مشکلات بومی را از مهم‌ترین اهداف شورای حزب در خراسان شمالی دانست و گفت: در همین راستا مطابق نظر شورای استانی حزب، مرکز مطالعات منطقه‌ایی با هدف شناخت پتانسیل، استعدادها و موانع و کمبودهای اقتصادی، سیاسی،اجتماعی و فرهنگی استان و بهره‌گیری از نظرات کارشناسی نخبگان استان تشکیل خواهد شد.

دبیر کارگزاران سازندگی خراسان شمالی در پایان ضمن تشکر از سایر افراد متقاضی عضویت در شورای این حزب، افزودبا تجهیز سخت افزاری و تهیه دفتر ،برنامه‌های خود را شروع می‌کنیم و در اولین قدم با دعوت از همراهان و همفکران حزب، عضوگیری خواهیم کرد و کمیته‌های استانی را تشکیل و معرفی می‌کنیم.

وی همچنین زهرا عوض زاده ،عباس پهلوانی ، محمد الهی، بهمن غضفری ،محمد اکبری ،حسین وحیدپور ،امید علوی زاده، کیوان شریفان ،فریدون خدمتگزار ،غفار رهنما ، حسین میرزایی ، سکینه نجاتپور ، حجت حمیدی ، انس مالک دهش و جلیل فاطمی را از دیگر اعضای شورای کارگزاران خراسان شمالی اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز