خبرگزاری کار ایران

با دستور قضایی صورت می‌گیرد؛

پلمپ شرکت‌ها و اماکن فاقد مجوز در بندر امام خمینی

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۸۴۹

با دستور رئیس حوزه قضایی بندر امام خمینی، شرکت‌ها و اماکنی که فاقد مجوز لازم برای فعالیت خود می‌باشند در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی، پلمپ می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رئیس حوزه قضایی بندر امام خمینی، اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ماهشهر را ملزم کرد تا از طریق اداره اماکن نیروی انتظامی، نسبت به پلمپ اماکن و شرکت‌هایی که فاقد مجوز هستند، در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی اقدام نماید.

یکی از مسوولین سایت‌های ضد عفونی منطقه در این خصوص به ایلنا گفت: اخیرا یکی از شرکت‌های حمل و نقل، بدون داشتن مجوزات لازم، اقدام به راه اندازی سایت شستشو و ضدعفونی کامیون‌های حمل نهاده‌های دامی و انسانی بدون رعایت ضوابط قانونی و داشتن پروانه کسب مرتبط نموده که اقدام شرکت مذکور باعث وارد نمودن ضرر و زیان به شرکت‌های دارای مجوز رسمی در منطقه شده است.

به گفتهٔ وی برخی از ادارات منطقه از جمله: اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرداری بندر امام نیز به دلایل مختلف از جمله تصرف زمین، عدم مجوز تغییر کاربری زمین و مجاورت با کشتارگاه بهداشتی بندر امام، خواهان برخورد قانونی و جلوگیری از فعالیت شرکت مذکور گردیده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز