خبرگزاری کار ایران

حضور17 تیم خارجی و5 تیم داخلی در تور دوچرخه سواری آذربایجان

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۵۰۴

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان امسال با حضور17 تیم خارجی و5 تیم داخلی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا سیدمحمد شروین اسبقیان امروز در نشست هماهنگی ستاد برگزاری سی و امین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان گفت: تور سی ام هفتم تا دوازدهم خردادماه سالجاری در شش مرحله و در مسیر استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل برگزار می شودو دوچرخه سواران در این دوره از تور مسیر 958 کیلومتری را رکاب خواهند زد.

مدیر تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان با اشاره به اینکه سال گذشته این تور در سطح 2.1 و به صورت نیمه حرفه ای برگزار و همکاری و هماهنگی دستگاه ها موجب تثبیت این تور و تداوم آن به صورت نیمه حرفه ای در دوره فعلی شده است خاطرنشان کرد: تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان یکی از معتبرترین تورهای قاره آسیا  و جزو 42 تور نیمه حرفه ای جهان است.

وی با بیان اینکه بر اساس تصمیم ستاد برگزاری تور، جایزه تعیین شده برای برترین های مراحل شش گانه 100 هزار دلار خواهد بود اظهار داشت: هزینه ریالی و ارزی برگزاری این تور 12.5 میلیارد ریال برآورد شده که 8.5 میلیارد ریال آن ریالی و چهار میلیارد ریال ارزی است.

سید محمد شروین اسبقیان  همچنین با بیان اینکه تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان ، فرهنگ غنی آذربایجان را نشان خواهد داد اظهار داشت: پروسه نیمه حرفه ای شدن تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان در طول 4 سال گذشته با برنامه ریزی مدون ، شناسایی نقاط ضعف ، تقویت نقاط قوت ، سیاست کاری مبتی بر تلاش و استفاده از علم به روز و استانداردهای UCI محقق شده است .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این نشست بر ارتقاء سطح تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان تأکید کرد.

سعید شبستری خیابانی نشاط اجتماعی و تشویق جوانان به ورزش را از دستاوردهای برپایی این تور خواند وگفت: برگزاری نیمه حرفه ای تور افتخاری برای ورزش آذربایجان است، اما نباید به این حد قانع بود و باید تلاش کنیم سطح آن را ارتقا داده و به صورت حرفه ای برگزار شودو از این رو باید تمام دستگاه ها همکاری های لازم را انجام دهند.

وی  از تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان به یکی از بهترین فرصت ها برای نشان داده چهره ای واقعی از ایران به جهانیان یاد کرد و گفت: هماهنگی های لازم با استانداری های  آذربایجان غربی و اردبیل صورت گرفته تا تور سی ام بدون مشکل برگزار شود.

لازم به ذکر است در این دوره تیم های ناویتاس ساتیلیس استرالیا، سرچ تو ریته ین استرالیا، تیم ملی گرجستان، تیم ملی مغولستان، ان اس سی مالزی، آر تی اس سانتیک چین تایپه، تورکو شکر ترکیه، سی سی ان سایکلینگ لائوس، ته رانگانو مالزی، تیم ملی ازبکستان، تیم ملی سوریه، تیم ملی بحرین، تیم ملی ارمنستان، وینو فور ائور قزاقستان، لویشان لند اسکیپ جمهوری خلق چین، ای سی سپارتا پراها جمهوری چک و مراکش و تیم های داخلی پتروشیمی و شهرداری تبریز، سپاهان اصفهان، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی ایران  حضوردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز