خبرگزاری کار ایران

پژوهنده در گفتگو با ایلنا خبر داد:

اجرای طرح جمع آوری دستفروشان در منطقه 7 شهرداری کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۸۶۲

شهردار منطقه هفت کرمانشاه از طرح جمع آوری دستفروشان در مناطق تابعه شهرداری منطقه هفت خبر داد.

پژمان پروژهنده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: شهرداری منطقه هفت طرح جمع آوری دستفروشان و مواردی که به ایجاد سد معبر میگردد در مناطق تحت پوشش این شهرداری را به اجرا در آمده است

پروژهنده تاکید کرد: در این راستا ماموران واحد سد معبر شهرداری منطقه هفت با همکاری و مساعدت نیروهای انتظامی طرح جمع آوری دست فروشان و مواردی که باعث ایجاد سد معبر و اخلال در رفت و آمد عمومی شده بودند در سطح مناطق تحت پوشش شهرداری منطقه هفت به اجرا در آوردند.

وی افزود: متاسفانه سد معبر و وجود مشاغل مزاحم و دستفروشان به معظلی برای شهرداری ها تبدیل گردیده است اما با این وجود در تلاش هستیم با برنامه های کارشناسی شده با مشاغل مزاحم و دستفروشان برخورد شده و مردم شهرکهای تابعه شهرداری منطقه هفت بتوانند از فواید این طرح بهره مند شوند.

شهردار منطقه هفت گفت: حضور دستفروشان در حاشیه خیابان سبب شده مغازه داران و کسبه مجبور محصولات خود را برای فروش به خارج از مغازه آورده و جذب مشتری کنند که این اقدام موجب نارضایتی عموم مردم شده است لذا یکی از مهمترین اهداف شهرداری منطقه هفت در این طرح سامان دهی و ایجاد نظم بیشتر در بین مغازه داران و کسبه خواهد بود.

وی افزود: متاسفانه برخی از صنوف از جمله تعمیرکنندگان و فروشندگان سبزی، میوه‌ و ... محصولات داخل مغازه خود را در بیرون از فضای کار خود قرار می‌دهند و جزء ایجادکنندگان سد معبر هستند که در تلاش هستیم که این سد معابر را نیز اصلاح کنیم.

پژوهنده تصریح کرد: طرح جمع آوری دست فروشان و رفع سد معابر عمومی به صورت مستمر و شبانه روزی با همکاری نیروی انتظامی در محدوده منطقه هفت انجام می شود.

شهردار منطقه هفت با اشاره به موارد قانونی در برخورد با دست فروشان و سد معبر، اظهار داشت: طبق قانون ۵۵ شهرداری‌ها کسانی که در مکان‌های عمومی از جمله پارک‌ها، پیاده‌روها و دیگر اماکن عمومی باعث ایجاد موانع در رفت و آمد مردم شوند، ایجاد کننده سد معبر به شمار می‌روند و هرچه سریعتر باید با ساز و کاراهای قانونی نسبت به سامان دهی آنان اقدام نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز