خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تبریز:

بازارچه‌های محلی در نبریز توسعه می‌یابند

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۹۸۵

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز با تاکید بر اهمیت بازارچه‌های محلی در زندگی شهروندان، اعلام کرد که احداث بازارچه‌های جدید و توسعه بازارچه‌های محلی جزو اولویت‌های کاری سازمان محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی واموربین الملل شهرداری تبریز، مهدی مهرداد، گفت: بازارچه‌های محلی ایجاد شده توسط سازمان میادین، توانسته‌اند در این مدت، در اقتصاد خانواده‌های تبریزی و وضعیت ترافیکی شهر تاثیرات مثبتی بگذارند. بر این اساس و با توجه به اینکه تبریز به طور مداوم در حال رشد است، نیاز به توسعه این بازارچه هابه عنوان یک ضرورت مطرح است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های اساسی مسوولین شهری، تامین مایحتاج اولیه شهروندان با قیمت و کیفیت مناسب است که در عین حال، بحث‌های ترافیکی، اقتصادی، و حتی فرهنگی را نیز نباید از نظر دور داشت. بازارچه‌های محلی یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند در تمامی این موارد جابگو باشد.

مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام یافته با مناطق دهگانه شهرداری، در ابتدای امر، در هر منطقه یک بازارچه ایجاد خواهدشد.

وی در مورد برنامه‌های سازمان در زمینه ایجاد بازارهای هفتگی نیز گفت: بازارهای هفتگی، مدت‌های مدیدی است که در تبریز دایر است. اما سازمان قصد دارد با ساماندهی و اعمال نظارت، فعالیت این بازارجه‌ها را گسترش هم بدهد. به همین جهت، هماهنگی‌هایی با مناطق شهرداری صورت گرفته تا در منطقه‌های شرق و غرب تبریز دو بازارچه هفتگی برای برپایی شنبه بازار، دوشنبه بازار و امثال آن ایجاد شود.

مهرداد در مورد مراحل این طرح گفت: این پروژه در مرحله تملک زمین قرار دارد و با اتمام تملک در خرداد ماه، انشالله در نیمه اول سال جاری شاهد بهره برداری از این دو بازارچه خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز