خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمانشاه:

اقتصاد دانش بنیان در ایران از نظر تئوری رشد داشته است

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۱۰۶

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: اقتصاد دانش بنیان ایران در سالهای اخیر از نظر تئوری و تدوین، قانون رشد قابل توجهی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، هدایت حاتمی ظهر امروز در اولین گردهمایی سراسری مسئولین پارکهای علم و فناوری و مراکز رشد جهاددانشگاهی که در این استان در حال برگزاری است، اظهار داشت: تجربه و تاریخ پارک‌های علم و فناوری در ایران، به نوعی تجربه ای نوین و تازه محسوب می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه افزود: البته باید اذعان داشت که اقتصاد دانش بنیان ایران در سالهای اخیر از نظر تئوری و تدوین قانون رشد قابل توجهی داشته است، ولی با این وجود هنوز نتوانسته ایم که این حوزه را به ثروت آوری تبدیل کنیم.

معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد: امروز مشکل بیکاری به مسئله ای حاد در کشور تبدیل شده است، لذا ایجاد اینگونه پارکهای علم و فناوری می توانند نقش مهمی در کاهش نرخ بیکاری در کشور و استان داشه باشند.

وی با اشاره به اینکه دولت به جد به دنبال حل این مشکلات است، گفت: پارکهای علم و فناوری می توانند به عنوان حلقه های واصل بین جامعه، دانشگاه و صنعت نقش باز می کنند، لذا باید در تقویت این پارکها کوشش دوچندانی داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز