خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران، در جلسه شورای اداری استان

هم‌افزایی خاصی بین گروه‌های مختلف در مازندران وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۲۱۹

استاندار مازندران، گفت: امروز همسویی و هم‌افزایی خاصی بین گروه‌های مختلف در استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در ساری، ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در جلسه شورای اداری استان با اشاره به این که مازندران از استان‌های مهم کشور است و خدمات ملی ارایه می‌دهد، افزود: دولت تدبیر و امید، متعلق به همه احزاب و گروه‌ها است و باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه استان بهره‌گیری کنیم.

وی، با اشاره به اینکه امروز، همه در مازندران نگاه توسعه‌ای دارند و نگاه ما به استان نیز چند بعدی و همه‌جانبه است، افزود: مازندران در زمینه‌های مختلف دارای استعدادها و ظرفیت‌هایی است که باید با برنامه‌ریزی اصولی و نگاه متوازن به همه مناطق استان بالفعل شود و خوشبختانه اکنون این نگاه و زاویه فکری نسبت به جای جای مازندران در مدیریت استان وجود دارد.

استاندار، با اشاره به این که متاسفانه در گذشته نگاه خوبی به استان نشده است و از نظر توسعه‌ای، مازندران عقب، مانده است، تصریح کرد: امروز موضوع بهره‌وری از مهم‌ترین موضوع‌هاست و باید سهم اعتباری استان را با کار کارشناسی و مذاکرات بالادستی ارتقاء دهیم که در سال 93 و 94 این اتفاق رخ داده است و باید تداوم یابد.

رییس شورای اداری استان، با بیان اینکه به سهم بالای همسویی نخبگان  و مدیران در توسعه استان اعتقاد داشته و در این مدت با همین نگاه حرکت کرده‌ است، اظهار کرد: توسعه اقتصادی و فرهنگی استان را مبنا قرار دادیم و با عبور از چالش‌های منفی و حاشیه‌ها، تنها و تنها به دنبال کار و کار و کار بودیم.

وی،با بیان اینکه امروز همسویی و هم‌افزایی خاصی بین گروه‌های مختلف در استان وجود دارد، بیان کرد: هیچ چالش اساسی در راستای توسعه استان بین نمایندگان و استانداری نمی‌توان یافت و فضای تلاش و کار برای اعتلای مازندران فراهم است و همگان می‌توانند در این باره نقش آفرینی کنند.

مقام عالی دولت در استان، با اشاره به اینکه امروز کشاورزی، 25 درصد اقتصاد استان و 10 درصد اقتصاد کشاورزی کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: تحقق بهره‌وری در بخش کشاورزی از دغدغه‌های اساسی این بخش است.

فلاح، با بیان اینکه در سال 94، اشتغال و ارتقاء فضای کسب و کار از موضوع‌های محوری استان است، یادآور شد: با شرکت‌های مختلف کشور مذاکرات داشته‌ایم تا زمینه مهارت آموزی فارغ التحصیلان استان فراهم شود.

استاندار، با اشاره به اینکه مازندران در شمار استان‌هایی است که ظرفیت‌ها را با نگاه توسعه‌ای دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: موضوع گردشگری و اقتصاد دریا از موضوع‌های اساسی استان است و باید جایگاه و وضعیت زیرساخت‌ها جدی بررسی شود.

فلاح، افزود: وضع بودجه در سال 93 بسیار مطلوب بود و سازندگی، امروز در مازندران به نحو خوبی دنبال می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز