خبرگزاری کار ایران

در نامه مشاور عالی استاندار کرمانشاه:

فعالان استان دست استاندار را برای انتخاب معاون سیاسی امنیتی باز بگذارند

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۴۷۰

جعفر همتی، مشاور عالی استاندار کرمانشاه با انتشار نامه ای از فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی این استان درخواست کرده بود که دست استاندار کرمانشاه را برای انتخاب معاون سیاسی امنیتی باز بگذارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، جعفر همتی مشاور عالی استاندار کرمانشاه که این روزها از سوی بسیاری از فعالان سیاسی و اجتماعی استان کرمانشاه برای معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه معرفی شده بود، با انتشار نامه‌ای که نسخه‌ای از آن نیز در اختیار دفتر خبرگزاری ایلنای کرمانشاه قرار گرفت، عملا از استاندار درخواست کرد که در انتخاب خود برای این پست از حواشی به وجود آمده و فشارهای احتمالی پرهیز کند.

در ابتدای این نامه می‌خوانیم:  ضمن تبریک  به مناسبت عید بزرگ مبعث ، روزی که خداوند بر ابنا بشر منت نهاد تا ارزشمند ترین هدیه و رحمت خویش را بر آنان عطا فرماید و با امید به اینکه همه ما قدر چنین نعمت بزرگی را دانسته و با رعایت آموزه‌ها و پیام های پیامبر رحمت ، شکر خالق به جا آوریم و این مسئله را به فال نیک می‌گیرم که مشیت الهی بر این قرار گرفت تا انعکاس این نوشته و پیام با چنین روز خجسته‌ای تقارن یابد و از این باب نیز سر بر آستان بی مثالش می سایم.

در ادامه نامه مشاور عالی استاندار کرمانشاه آمده است: همانگونه که می دانید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلام حضرت امام خمینی (ره) همواره بر حفظ انسجام و اتحاد مردم  گروه ها و مسئولین تاکید و توصیه می فرمودند و در این مسیر نیز مقام معظم رهبری حکیمانه سال جاری را سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نام نهاده اند. بنابراین همه ما می بایست با تدبیر و تعهد، تمامی تحرکات، برنامه ها و انگیزه های خویش را بر این مبنا استوار سازیم.

در ادامه می خوانیم: خوشبختانه طی روزهای گذشته جامعه ما شاهد جلوه ای با شکوه از همدلی و همزبانی، اتحاد و انسجام بسیاری از احزاب، نهادهای مدنی، چهره های برجسته، پیشکسوت  معتبر و معتمد استان کرمانشاه بود.

وی در این نوشتار آورده است: همراهی و انسجامی که شاید کمتر بتوان نظیری برای آن در سال های اخیر یافت و بر درگاه قادر عزت بخش لاشریک سجده شکر و ستایش بجای می آورم که افتخار موضوعیت و محوریت این امر مبارک را به این حقیر بخشید.

مشاور استاندار کرمانشاه می افزاید: حمایت و پشتیبانی کم نظیر شما از این بنده کمترین و اعتماد و اعتباری  که بر من روا داشتید، از یک سو افتخار و عزتی سترگ را نصیبم نمود و از سوی دیگر بار امانتی سنگین بر دوشم نهاد تا زین پس بیش ازگذشته خویش را وقف خدمت به مردم شریف نموده و با گام هایی محکم تر و مطمئن تر در مسیر مصالح و منافع مردم  و انقلاب اسلامی حرکت نمایم.

همتی ادامه داد: دوستان و سروران گرامی این حقیر ضمن سپاس فراوان از همه الطاف بزرگوارانه شما که قطعا جز با انگیزه خیر و کمک به دولت تدبیر و امید و در نظر گرفتن مصلحت و منفعت مردم و نظام صورت نپذیرفته، طی این مدت به احترام شما بزرگواران سکوت نموده و به تامل و بررسی تمامی جوانب این امر پرداختم، با بسیاری از دوستان و بزرگواران و مسئولین و مدیران و نیز جناب آقای استاندار رایزنی نمودم  و در نهایت به تصمیمی رسیدم که لازم دیدم در این مقطع آن را با شما در میان بگذارم.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه در نامه خود می افزاید: این حقیر ضمن احترام به پیشنهاد و نظر بزرگواران، با در نظر گرفتن مصالح و منافع استان و برای پرهیز از آسیب و خدشه بر آنچه امروز در نتیجه تعقل و درایت شما پدید آمده، مصلحت را در این می بینم دست استاندار محترم باز گذاشته شود تا به دور ازحواشی و فشارهای جانبی با تشخیص و صلاحدید خویش در این خصوص تصمیم بگیرند.

همتی تاکید می کند: البته خود نیز در کنار بسیاری از مصالح و منافع، بر این گمانم در مسئولیت فعلی در کنار استاندار محترم به عنوان شخصیتی دلسوز و صادق، بهتر و بیشتر بتوانم اعتماد و اعتباری که مردم، گروه ها و شخصیت های معتمد و معتبر بر من روا داشته اند، پاس دارم و خدمتگذاری خویش را به ثبوت برسانم.

در ادامه این نامه آمده است: دوستان بزرگوار، من امروز مدال افتخار اعتماد شما را برگردن آویخته و مفتخر به اعتبار و عزتی هستم که شما بزرگواران بر من بخشیده اید و قدر مسلم هیچ مقام و منصبی را در حد و اندازه ای نمی بینم که با این جایگاه و منصبی که لطف پروردگار و توجه شما عنایت نموده به رقابت برخیزد.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه در پایان نامه خود آورده است: لذا ضمن تشکر و سپاس بیکران و مجدد، از همه بزرگوران و کسانی که در این مدت این حقیر را مورد لطف قرار داده اند می خواهم، با درایت و تامل نسبت به چنین تصمیمی بنگرند و تمامی سعی و تلاش خویش را به کار گیرند تا این انسجام و یگانگی همچنان حفظ و تقویت گردد.

در روزهای گذشته بیش از یکصد تن از فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در استان، جعفر همتی را به عنوان معاون سیاسی امنیتی به استاندار کرمانشاه، مهندس ابراهیم رضایی معرفی کرده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز