خبرگزاری کار ایران

کمالی:

حزب اسلامی کار معتقد به دموکراسی پارلمانی است

دبیر کل حزب اسلامی کار، با اعلام اینکه حزب اسلامی کار معتقد به دموکراسی پارلمانی است، گفت: اکثریت باید با در نظر گرفتن حقوق اقلیت کار کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین کمالی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در دفتر این حزب برگزار شد، اظهار کرد: حزب کار معتقد به تعامل سازنده همه اقشار و گروه‌های جامعه است که در صحنه سیاسی آزادانه و به دور از خشونت اظهارنظر کنند.

وی با اشاره به وقایع سال 88 گفت:  فکر می‌کنم ساختارهای ما برای اداره آن وقایع درست نبود، چرا که وقتی شایعاتی درباره انتخابات مطرح شد، باید زمینه بررسی دقیق آن فراهم می‌شد و افزایش تنشی نیز به وجود نمی‌آمد.

در صورت اخذ مجوز اندیشه نو منتشر می‌شود

وی با اشاره به توقیف و رفع توقیف مجوز ارگان حزب اسلامی کار افزود: در حال حاضر درخواست مجوز روزنامه اندیشه نو به وزارت ارشاد ارسال شده است و در صورت اخذ مجوز، منتشر خواهد شد.

دبیر کل حزب اسلامی کار، با اعلام اینکه اکنون بیشتر مواضع این حزب از طریق خبرگزاری ایلنا منتشر می‌شود، افزود: در صورت انتشار نشریه مواضع‎مان از طریق این رسانه منعکس می‌شود.

افزایش حقوق به منزله حفظ سطح حقوق است

کمالی، با بیان اینکه افزایش حقوق به منزله حفظ سطح حقوق است، افزود: افزایش سطح حقوق برای شاغلان و بازنشستگان کافی نیست.

وی، تصریح کرد: دولت توانایی پرداخت مبالغ بیشتر را در شرایط خاص اقتصادی کشور ندارد، چرا که پرداخت بیشتر منجر به افزایش ارتش ذخیره بیکاران می‌شود.

اصلاح تفکر و ساختار اقتصادی ضروری است

 

کمالی تصریح کرد: اینکه توقع داشته باشیم با مذاکرات همه مشکلات اقتصادی کشور حل شود منطقی نیست، افزود: ما نیازمند اصلاح تفکر  و ساختار اقتصادی حاکم بر کشور هستیم.

وی ادامه داد: اینکه بتوانیم با سایر کشورها به تعامل برسیم و اختلاف نظرها را حل کنیم در کل امری مطلوب است.

کد خبر : ۲۷۸۳۹۰