خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون استانداری زنجان از مراحل ساخت شرکت راشا کاسپین ایرانیان

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با حضور در شهرک صنعتی اشراق زنجان از مراحل ساخت و ساز و تکمیل شرکت راشا کاسپین زنجان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ناصر صیدی ، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان دراین بازدید مساحت شهرک صنعتی اشراق را  398 هکتار عنوان واظهار داشت: قراردادهای منعقده واگذاری زمین در این شهرک 591 قرارداد می باشد که تعداد 412 فقره آن به واحدهای بهره بردار تبدیل شده اند.

صیدی با اشاره به اولویت شرکت شهرکهای صنعتی مبنی بر فسخ قراردادهای راکد گفت: در 15 ماه گذشته در این شهرک قسمت عمده ای از قرادادهای راکد فسخ و زمین های بلااستفاده آزادسازی و بخشی از آن نیز به متقاضیان جدید واگذار شده است. وی اضافه کرد: زمین شرکت راشا کاسپین نیز از همین محل تامین شده است.

این مقام مسئول در استان تصریح کرد: مساحت زمین واگذار شده به شرکت راشا کاسپین 5/14 هکتار می‌باشد که در تیر ماه سال گذشته با حضور استاندار محترم زنجان کلنگ احداث این کارخانه بر زمین زده شد و هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی بالای 75 درصد در عملیات ساخت و ساز می‌باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان خاطر نشان شداین پروژه با سرمایه‌گذاری ارزی 26 میلیون یورویی و 24 میلیون دلاری و 2200 میلیارد ریالی و در 2 فاز در حال اجراست و تیرماه سال 95 به بهره برداری می‌رسد که با بهره برداری از این پروژه 350 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می‌شوند.

وی در این زمینه اضافه کرد: تولید انواع کاغذ بسته بندی شامل تست لاینر، وایت آپ و فلوتینگ محصول این شرکت است. همچنین این پروژه در 2 فاز اجرایی در زمینی به مساحت 145 هزار متر مربع است که زیر بنای آن در فاز نخست 30 هزار متر مربع و در فاز دوم 60 هزار متر مربع با آب مصرفی 58 لیتر در ثانیه و برق مصرفی 12 مگاوات در حال اجرا می باشد.

در ادامه مسئولان شرکت کاغذ‌سازی راشا کاسپین ایرانیان نیز ضمن قدردانی از حمایت های مسئولان استان به ویژه شرکت شهرکهای صنعتی به بیان مشکلات موجود پرداختند و معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان نیز نسبت به رفع مشکلات موجود قول همکاری داد.

گفتنی است در این بازدید رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل امنیتی استانداری، مدیرعامل و معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان را همراهی می کردند.

کد خبر : ۲۷۸۶۶۵