خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز :

در مدیریت بحران با هیچکس تعارف نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۰۸۳

استاندار البرز، بر لزوم آمادگی مسئولان استان در مقابله با حوادث غیر مترقبه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، "سیدحمید طهایی" در جلسه شورای مدیریت بحران استان که در فرمانداری طالقان و با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی باید پروژه‌های اولویت‌دار را در دستور کار قرار دهند.

وی تدوین برنامه های اولویت دار را قابل پیگیری در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دانست و افزود: احصاء نیازهای استان در پیشگیری از حوادث غیر مترقبه، میزان خسرات ها را نیز کاهش می دهد.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز حاشیه رودخانه از دیگر موارد مهم و حائز اهمیت استٰ خاطرنشان کرد: سیل اخیر هشدار خوبی برای استان بود تا در شرایط بحرانی بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم.

طهایی با اشاره به اینکه خوشبختانه سیل اخیر درشهرستان طالقان خسارت جانی در برنداشته است، تصریح کرد: ستاد پیشگیری در این زمینه نقش ویژه ای را ایفا می کند و دامنه آسیب ها را می توان از مجرای این ستاد کاهش داد.

وی با بیان اینکه حادثه همواره در کمین است، خاطرنشان کرد: حادثه اخیر زنگ خطری برای آمادگی به موقع در مقابل بحران ها و حوادث غیرقابل پیش بینی در استان بود.

استاندار البرز تصریح کرد: در این زمینه با احدی تعارف نداریم و مسئولان همگی باید در آماده باش قرار داشته باشند و در این زمینه با زیر مجموعه خود نیز جدی برخورد کنند.

طهایی بیان داشت: باید از حوادث گذشته درس گرفت و از تجربیات آن در حوادث بعدی استفاده کرد.

طهایی در این زمینه بهبود بافت‌های فرسوده روستایی را نیز از جمله مولفه های مهم در کاهش خطرات ناشی از حوادث در استان برشمرد و این مهم را قابل پیگیری در سفر هیئت دولت به البرز اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز