خبرگزاری کار ایران

معاون اول رییس جمهوری در سفر به سنندج:

رفع مشکلات اقتصادی و تحقق وعده‌ها، اولویت‌های دولت است

معاون اول رییس جمهوری، گفت: اولویت اول دولت، برطرف کردن مشکلات اقتصادی است، که پس از رفع آن‌ها، دولت به دنبال تحقق وعده‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، اسحاق جهانگیری، صبح دوشنبه در فرودگاه سنندج، با اعلام سفر رییس جمهوری به کردستان در آینده‌ای نزدیک، افزود: تلاش دولت باز کردن گره‌های اصلی حوزه اقتصاد و رفع مشکلات پیش روی دولت و نظام است که اگر این مشکلات را برطرف کنیم و به رفع آن سرعت ببخشیم تاثیر آن را در همه بخش‌ها خواهیم دید.

جهانگیری گفت: هدف اصلی این سفر، ابلاغ سلام دولت به مردم شریف استان کردستان است، مردمی که همیشه در طول تاریخ بیشترین خدمات را به ایران و جمهوری اسلامی داشتند و مرزداران غیوری بودند که با غیرت و فداکاری از مرزهای ایران، دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه کردستان یکی از استان‌های مهم کشور است که ظرفیت‌ها و فرصت‌های بسیار خوب و ثروت‌های زیادی در حوزه اقتصادی و فرهنگی دارد، اظهار کرد: نیروهای تحصیل کرده و پر انرژی در این استان وجود دارند که می‌توانند به توسعه استان سرعت خوبی بدهند.

معاون اول رییس جمهوری افزود: در این سفر با مسوولین استان به منظور بررسی مشکلات و مسائل استان کردستان نشست‌هایی برگزار می‌کنیم.

جهانگیری با اشاره به اینکه در کشور برخی شهر‌ها با مشکلات اساسی روبرو هستند سنندج را یکی از این شهر‌ها دانست که در زمینه آب شرب وضعیت نگران کننده دارد و باید در مورد آن، آینده نگری شود.

معاون اول رییس جمهوری به احداث سدی که به طور ویژه برای تامین آب شرب سنندج در نظر گرفته شده است اشاره کرد و گفت: از این سد بازدید می‌کنیم و برای رفع مسائل و مشکلات آن برنامه ریزی خواهیم کرد تا مردم دغدغه‌ای در تامین آب شرب نداشته باشند.

کد خبر : ۲۷۹۳۸۳