خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی مازندران:

شوراها در تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نقش ماهیتی دارند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نقش شورا‌ها را در تعاون کار ورفاه اجتماعی نقش ماهیتی اعلام کرد و گفت: تشکل از ساختار مناسب در دستگاه‌های خودشان برخوردار هستند.

به گزارش ایلنا، علی بابایی کارنامی، امروز، در نشست هم‌اندیشی شورای کار کارخانجات مازندران در سالن اجتماعات تامین اجتماعی ساری، با بیان اینکه در این شورا باید آسیب‌های سال گذشته کارگری بررسی شده و جهت حل آن اقدامات موثری انجام گیرد، اظهار کرد: باید از تشکل‌ها در شکل‌دهی و برجسته‌سازی رشد پایدار استفاده بهینه شود.

بابایی کارنامی، افزود: در بسیاری از مباحث به مشکلات جامعه کارگری پرداخته می‌شود اما تاکنون راهکار مناسبی جهت رفع مشکلات این قشر فعال از جامعه اندیشیده نشده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بیان کرد: اگر در زمینه‌های مختلف جامعه کارگری نقد صورت می‌گیرد، این نقد‌ها مستلزم راهکار مناسب در رفع مشکلات موجود است.

بابایی با بیان اینکه فضای کسب و کار را برای تولید کننده، کارفرما و کارگر به درستی مهیا کنیم تا فضای اجتماعی به نفع این اقشار در حرکت باشد، اظهار کرد: باید با پیشنهادات منطقی و اصولی برای آینده‌ای بهتر چرخه تولید را به حرکت در آوریم.

وی با بیان اینکه من به عنوان کارگر کارم را از صنایع چوب و کاغذ مازندران شروع کردم و اگر در اینجایگاه قرار دارم با رای همین کارگران زحمتکش و همراهی آن‌ها به اینجایگاه رسیدم حمایت خودش را از جامعه کارگری اعلام کرد و کارگران را خط قرمز خودش برشمرد.

مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی مازندران در ادامه تشکیل صندوق حوادث غیر مترقبه، صندوق سرمایه گذاری را از جمله برنامه‌های انجام شده در صنایع چوب و کاغذ مازندران برشمرد.

بابایی افزود: تشکل شورا‌ها به عنوان نماینده قشر کارگر می‌توانند در توسعه پایدار جامعه و اقتصاد کشور اثر گذار باشند.

 
 
 
کد خبر : ۲۷۹۷۹۶