خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد

کشف بیش از 260 کیلوگرم مواد مخدر در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف بیش از 260 کیلو و300 گرم حشیش در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس البرز، سردار بخشعلی کامرانی صالح، افزود: به تازگی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در پی انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی به نام 'ع- الف ' در زمینه قاچاق مواد مخدر در محمد شهر کرج مطلع شدند.

وی، بیان کرد: بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت و پس از شناسایی منزل متهم و اطمینان از حضور وی در داخل منزل، اقدامات بعدی برای دستگیری وی در دستور کار مأموران قرار گرفت .

فرمانده نیروی انتظامی البرز گفت: از آنجایی که اطلاعات اولیه درباره شناسایی متهم با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ صورت گرفته بود، بنابراین مأموران عملیات ویژه پلیس استان البرز با هماهنگی مقام قضایی و طی یک عملیات مشترک غافلگیرانه با ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ پس از محاصره مخفیگاه موفق به دستگیری متهم شدند

وی بیان کرد: در بازرسی از منزل و خودرو نامبرده مقدار 201 کیلوگرم حشیش و یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر کشف و متهم پس از دستگیری، برای تشکیل پرونده به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به انجام عملیات دیگری در این خصوص گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان روز گذشته، از فعالیت فردی به نام 'ه-ع' که در موضوع خرید و فروش مواد مخدر در منطقه حصارک کرج فعالیت داشت، مطلع شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز قرار گرفت و اقدامات اطلاعاتی بعدی در باره شناسایی مخفیگاه متهم آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: مأموران، پس از شناسایی منزل متهم و اطمینان از حضور وی در آنجا، با هماهنگی مقام قضایی، طی یک عملیات غافلگیرانه، متهم را دستگیر و در بازرسی از منزل وی، تعداد 58 بسته حشیش به وزن تقریبی 59 کیلو و 300 گرم کشف کردند.

سردار کامرانی صالح گفت: در این زمینه یک دستگاه خودرو پراید متعلق به متهم توقیف شد، متهم برای تشکیل پرونده به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز منتقل شد.

کد خبر : ۲۸۲۳۱۰