خبرگزاری کار ایران

بروجردی از زائران عربستانی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد عیادت کرد

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۴۲۷

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی از زائران خارجی بستری در بیمارستان امام رضا(ع) عیادت کردند.

به گزارش ایلنا از مشهد، علاءالدین بروجردی ضمن حضور در بیمارستان محل بستری زائران خارجی از نزدیک در جریان روند درمان آنان قرار گرفت.

وی گفت: براساس رسم مهمان نوازی ایرانی و از باب اینکه این عزیزان زائران بارگاه منور رضوی هستند بر خود لازم دانستم تا برای عیادتشان به مشهد مقدس سفر کنم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه حال عمومی افراد بستری شده خوب است؛ گفت: تمام تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای درمان و مداوای این افراد فراهم است و مراقبت‌های پزشکی و پرستاری بطور منحصر به فرد به این بیماران ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: استفاده از سموم به صورت غیر اصولی و خارج از استانداردهای وزارت بهداشت، برای دفع حشرات، سبب مسمومیت زائران غیرایرانی و منجر به فوت چهار کودک و نوجوان به علت مقاومت کمتر بدنی آنان، شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز همدردی با بازماندگان، آرزوی غفران الهی، صبر و اجر برای خانواده‌های آنان، خاطر نشان کرد: با توجه به تمایل خانواده‌های افراد فوت شده مبنی بر دفن عزیزانشان در جوار مضجع شریف رضوی، مراحل قانونی این امر در حال پیگیری است.

افراد بستری شده از روند درمان و رسیدگی کادر پزشکی ابراز رضایت کردند.

گفتنی است؛ زائران عربستانی در قالب کاروان 60 نفره سیاحتی و زیارتی به مشهد مقدس سفر کرده‌اند که روز گذشته و امروز 36 نفر آنان با علائم مسمومیت در بیمارستان بستری شدند که چهار نفر از این زائران فوت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز