خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

حاشیه‌سازی در سفر روحانی امتیاز دادن به دشمن است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، از مسئولان استانی خواست در سفر ریاست‌جمهوری تلاش کنند از هیچ حرفی حاشیه‌سازی نشود و به هیچ‌کس فرصت حاشیه‌سازی ندهند.

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در آستانه سفر رئیس دولت تدبیر و امید  به این استان در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسئول رسمی هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم‌ها در سطح استان‌هاست، از عوامل اجرایی استانداری این استان به منظور عدم مشارکت جدی در برنامه‌های سفر ریاست جمهوری به استان انتقاد کرد.

وی، به برگزاری اولین جلسه هماهنگی سفر ریاست‌جمهوری طی هفته گذشته در محل استانداری خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان به منظور هر چه بهتر برگزار شدن مراسم‌ها به ویژه سفر ریاست جمهوری از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

سالاری، بر اهمیت شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی تأکید کرد و از مسئولان استانی خواست تلاش کنند در سفر ریاست جمهوری از هیچ حرفی حاشیه‌سازی نشود و به هیچ‌کس فرصت حاشیه‌سازی ندهند.

وی، به استقبال پرشور و گسترده مردم خراسان شمالی در سفر مقام معظم رهبری به این استان اشاره کرد و اظهار کرد: این استقبال با بازتاب گسترده رسانه‌های داخلی و خارجی به همراه بود که منجر به  جایگاه بین المللی مردم استان خراسان شمالی شد.

وی، افزود: براین اساس می‌طلبد مردم استان خراسان شمالی با وجود بیش از 7 اقلیم و زبان مختلف از سفر ریاست جهموری استقبال باشکوهی به عمل آورند.

به گزارش ایلنا، خراسان شمالی، نوزدهمین مقصد سفر روحانی و تیم همراه آن خواهد بود.

رئیس جمهور ، 24 خرداد به خراسان شمالی سفر می‌کند.

کد خبر : ۲۸۲۷۱۲