خبرگزاری کار ایران

صدور مجوز فعالیت یازده موسسه مردمی در البرز

مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری البرز، از صدور مجوز فعالیت یازده موسسه مردمی پس از بررسی در هیئت نظارت سازمان‌های مردم نهاد استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، حمیدرضا عسگری مورودی، با مثبت ارزیابی کردن روند توسعه کمّی و کیفی سازمان‌های مردم نهاد  در استان گفت: طی هفته گذشته پروانه فعالیت یازده تشکّل مردم نهاد با جهت‌گیری فرهنگی، اجتماعی، درمانی و خدماتی صادرشد.

وی افزود: عملکرد دقیق و اصولی هر یک از این موسسات علاوه بر بهره‌های فراوان برای نیازمندان، می‌تواند حجم سنگین درخواست‌ها از دستگاه‌های اجرایی را تعدیل کند.

وی، از شهروندان درخواست کرد در صورت برخورداری از توان و تخصص لازم، با فعالیت در قالب سازمان‌های مردم نهاد، زمینه رشد و شکوفایی افزون‌تر استان را فراهم کنند.

مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری البرز همچنین از راه‌اندازی و فعالیت موسسه مردمی جامعه حمایت از بیماران ام اس در استان خبر داد و اظهار امیدواری کرد؛ خدمات این موسسه، فشارهای مالی و روحی ناشی از بیماری ام اس را در افراد درگیر و اطرافیان آنان کاهش خواهد داد.

عسگری مورودی در ادامه از اقدام شایسته یکی از موسسات خیریه در تأمین جهیزیه نوعروسان بی‌بضاعت و مستمند قدردانی و اضافه کرد؛ طی هفته گذشته و همزمان با ایام ولادت آقا امام زمان، در آئین ویژه و با شکوهی که با همکاری اداره کل اجتماعی استانداری البرز و معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری کرج برگزار شد، جهیزیه پنجاه نوعروس نیازمند به آنان اهداء شد.

کد خبر : ۲۸۲۹۱۵