خبرگزاری کار ایران

نماینده سازمان ملی جوانان دولت اصلاحات در خراسان:

دولت روحانی محصول متأخر اصلاحات است

نماینده سازمان ملی جوانان دولت اصلاحات در خراسان گفت: دولت روحانی محصول و مولود متأخر اصلاحات است که هشت سال دیرتر اتفاق افتاد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد حسین غیاثی در حضور مردم بجنورد در ستاد استقبال از سفر روحانی به خراسان شمالی افزود: به اندازه تاریخ نفت، در 8 سال گذشته نفت فروخته شد، ولی نمی‌توان ردپایی از  400 میلیارد دلاری که در این مدت از این محصول به دست آورد، پیدا کرد.

غیاثی، افزود: در سال همدلی و هم‌زبانی، تقدیر از دولتی که جلوی ترویج دروغ و بی‌اخلاقی در جامعه را از سوی دولت‌مردان گرفت؛ کار زیادی نیست و بی‌شک وظیفه مردم است که به نقش تاریخی خود در حمایت از دولت روحانی واقف باشند.

وی، همچنین مدیریت ارشد دولت در استان را عالی دانست و گفت: شرایط استان ما در حالی که از بی‌ثباتی مدیریتی رنج می‌برد، با آمدن روحانی خیلی خوب شد و استاندار این دولت، استان را در زمینه‌های عمرانی و توسعه رو به پیشرفت هدایت می‌کند.

گفتنی‌ست، رئیس جمهور بر اساس اعلام استاندار خراسان شمالی، 24 خرداد، همزمان با سال‌روز پیروزی دولت تدبیر و امید در در انتخابات 92 به خراسان شمالی آمده و در جمع مردم بجنورد، به سخنرانی خواهد پرداخت.

خبرنگار: علی قلی زاده

کد خبر : ۲۸۳۱۴۴