خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارات :

بلوار حرم راوند کاشان افتتاح شد

باحضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت،معدن و تجارت در کاشان بلوارحرم راوند این شهرستان به طول 3 کیلومتر افتتاح و به بهره برداری رسید.

همزمان باحضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت،معدن و تجارت در کاشان بلوار حرم راوند این شهرستان به طول 3 کیلومتر  افتتاح و به بهره برداری رسید.

سید محمد ناظم رضوی شهردار کاشان در آیین افتتاح و بهره برداری از این پروژه گفت:توسعه شهرنشینی و نیاز مردم به امکانات زیرساختی از قبیل راه و مراکز درمانی فرهنگی و آموزشی ،نیازمند تعریف مسیرها و تعریض معابر شهری می باشد.

سید محمد ناظم روی تصریح کرد:منطقه راوند کاشان که بعنوان یکی از بخش های پرجمعیت شهری کاشان است متاسفانه در ادوار گذشته از نظر عدالت خدمات رسانی آنگونه که مستحق بوده توجه نشده است .

شهردار کاشان افزود: در شورای شهر چهارم و حضورم بعنوان شهردار کاشان توجه به مناطق و نواحی محروم و حاشیه ای شهر در دستور کار قرار گرفت و تلاش کردیم تا پروژه های اولویت بندی شده در اسرع وقت ایجاد و به بهره برداری برسد.

شهر کاشان گفت:بلوار حرم به طول حدودسه هزارمتر و عرض 45 متر با اعتباری بالغ بر 140میلیارد ریال آزادسازی،زیرسازی و تملک شده است که در مدت زمان حدود6 ماه کلنگ زنی و افتتاح شده است و میدان قطب راوندی را بiحرم حضرت ولی ابن موسی (ع) راوند متصل می کند.

وی از دیگر پروژه های افتتاحی شهرداری کاشان در دیار قطب به افتتاح و بهره برداری از سالن ورزشی شهدای راوند،بلوار شهید نقوی و فرهنگسرای المهدی راوند و کنارگذر کاشان بانام بلوار سردارشهید کریمی در طاهرآباد اشاره کرد و افزود:سه پروژه عمرانی،فرهنگی و ورزشی شهرداری کاشان عصر امروز با حضور اعضای شورای شهر و مردم راوند افتتاح و به بهره برداری می رسد.

شایان ذکراست دراین مراسم علاوه بر حضور مسئولین استانی وشهرستانی دکتر زرگرپوراستاندار اصفهان نیز حضور داشت.

کد خبر : ۲۸۳۱۷۵