خبرگزاری کار ایران

با اقدامات شفاف سازی؛

گودرزی: هیچ ابهام مالی در وزارت ورزش وجود ندارد

وزیر ورزش و جوانان گفت: شفاف سازی مناسبی در زمینه‌های مختلف وزارت ورزش و جوانان شکل گرفته است.

محمود گودرزی روز پنجشنبه در 'گردهمایی معاونان و مدیران کل ستادی و استانی وزارت ورزش و جوانان' در مشهد اظهار کرد: شفاف‌سازی و نظارت بر اقدامات، روند خوبی را در وزارت ورزش به وجود آورده و اکنون هیچ‌گونه ابهام مالی در این وزارتخانه وجود ندارد.

وی افزود: 4 هزار و 700 میلیارد ریال توسط وزارت ورزش و جوانان در حوزه تجلیل از ورزشکاران پرداخت شده است که در این حوزه نهاد‌های مرتبط در وزارت‌خانه اعتبارات را منطقی و با نظارت توزیع می‌کنند.

گودرزی به تقدیر سازمان بازرسی کشور از وزارت ورزش و جوانان به دلیل مسیر و روشن و شفاف اشاره کرد و گفت: دیدار با مقام معظم رهبری و رضایت ایشان از فعالیت‌های فرهنگی وزارتخانه موجب ایجاد انگیزه کارکنان و ورزشکاران شده است همچنین در دیدارهای مکرر با دکتر روحانی و توجه ویژه  وزارتخانه به نقش پیشگیرانه ورزش مورد توجه بوده است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی از اهداف اصلی دولت است، عنوان کرد: در تحلیل سخنرانی‌های رییس جمهوری رویکرد اصلی به سمت ورزش همگانی است و در این راستا باید شرایط ورزش برای همه مردم به صورت یکسان فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی وزارت ورزش و جوانان را موظف کرده بود که خانواده ورزش بر اساس  شورا حرکت کند که در گذشته به آن عمل نشده بود اما اکنون ما در مسیری مشخص در این راستا حرکت می‌کنیم.

گودرزی تاکید کرد: تدوین نظام نامه اخلاق حرفه‌ای اکنون بستر را برای حل بسیاری از مشکلات فراهم می‌کند و سبب آغاز دوران جدیدی در ورزش کشور می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: 'قانون اختیارات، وظایف و مسولیتهای وزارت ورزش و جوانان' نیز که قانونگذار تکلیف کرده پس از تشکیل وزارت نوشته شود، پس از سالها به رشته تحریر در آمد و تقدیم دولت شده است.

گودرزی در پایان با بیان اینکه با سفر به 24 استان شرایط هر استان را از نزدیک بررسی کرده‌ایم گفت: پارسال باید 100 پروژه افتتاح می‌شد اما  توانستیم 280 پروژه را به بهره برداری برسانیم و در سالی که اعتبارات مالی در تمامی بخش‌ها کاهش یافته ما شاهد دستاورد‌های خوبی در حوزه ورزش و جوانان هستیم.

کد خبر : ۲۸۳۱۷۶