خبرگزاری کار ایران

با حضور پرشور بازنشستگان در انتخابات؛

اعضای جدید هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته تبریز انتخاب شدند

با حضور پرشور بازنشستگان در انتخابات پنجمین دوره هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران تبریز ،اعضای جدید آن انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این انتخابات که با حضور گسترده  کارگران بازنشسته ومستمری‌بگیران تأمین اجتماعی تبریز برگزار شد، کریم صادق زاده، دبیر اجرایی خانه کارگرآذربایجان شرقی، نایب رییس کانون کارگران بازنشسته استان و رییس دوره قبل کانون کارگران بازنشسته تبریز، با کسب بیشترین آرا، مقام نخست این انتخابات را با فاصله زیاد کسب کرد.

حضور گسترده کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران در این انتخابات، بزرگترین انتخابات  تشکل‌های مردم نهاد تبریز و استان آذربایجان شرقی  را رقم زد.

بر اساس این انتخابات به ترتیب علی بهاری، صمد اکرامی، احد مجتهدی،  لطفی ،محمد علی قلی زاده، روشن‌فر، نقی یاری، علی ابراهیمی، جلالی و جعفر رنجبری، نیز به عنوان سایر اعضای اصلی و یوسف مقتدر اسلامی، حمید حبارپور و صدوری به ترتیب به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره این کانون انتخاب شدند.

در این انتخابات ائتلاف برتر حامیان واقعی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی کلانشهر تبریز که با شعار اصلی تغییر نگاه به مقوله بازنشستگان با تفکری نوین و  تدبیر،  تحول و توسعه با پیشرفت امور و با هدف پیگیری موضوع معیشت کارگران بازنشسته و رفاه عمومی حضور پیدا کرده بود، با کسب 7 عضو اصلی و 3 عضو علی البدل و مقام نخست آرا توسط کریم صادق زاده، بیشترین تعداد را در ترکیب هیئت مدیره به دست آورد.

این انتخابات با تشکیل هیئت رئیسه و همچنین هیئت نظارت و حضور نمایندگان اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی به شکل مطلوبی برگزار شد.

حضور فتحی معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی و احد حسینی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان نشان از اهمیت ویژه این انتخابات داشت.

بر پایه این گزارش از آنجا که کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران در بخش‌های مختلف با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند با حضور پرشور خود در این انتخابات نشان دادند که با تشکیل هیئت مدیره‌ای قوی برای کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران تبریز در پی تحقق مطالبات این قشر هستند.

پیگیری احداث بیمارستان جدید 300 تختخوابی تبریز، ایجاد و گسترش خدمات درمانگاه‌های تامین اجتماعی، راه‌اندازی مراکز رفاهی و  ورزشی و توسعه ارایه خدمات برای این قشر در این حوزه و در سطح کلان بحث افزایش متناسب دریافتی و تأمین معیشت مناسب و رفاه عمومی، رفع معضلات مربوط به تأمین اجتماعی، جلوگیری از اجحاف به سازمان تأمین اجتماعی از جمله مسایلی بود که کارگران بازنشسته  و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی شرکت کننده در انتخابات هیئت‌مدیره کانون کارگران بازنشسته تبریز آن را مطرح و از هیئت مدیره جدید خواهان  تحقق آن بودند.

کد خبر : ۲۸۳۲۴۲