خبرگزاری کار ایران

طرح‌های البرز، با توجه به شاخص‌های منطقه‌ای و نیاز ملی تبیین شود

استاندار البرز بر لزوم ارائه طرح‌های کارشناسی شده در استان، با در نظر گرفتن نیازسنجی اجرای این طرح‌ها، در سطح کشور تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، سید حمید طهایی روز شنبه درنشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز، با بیان اینکه مدیران نباید از نقش موثر اقتصاد مقاومتی غافل باشند، گفت: طرح‌های عمرانی باید متناسب با وضعیت کنونی برنامه‌ریزی شود.

طهایی در ادامه، با اشاره به هدر رفت 20درصد منابع آبی، در تاسیسات فرسوده استان بر لزوم صرفه‌جویی منابع آبی البرز با ارائه برنامه‌هایی مدون از سوی آبفای این استان تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ملی البرز در سطح کشور، از مدیران خواست تا شاخص‌های این استان را با شاخص‌های منطقه‌ای تبیین کرده و نیازها را مورد بررسی قرار دهند .

وی با اشاره به تاسیس اداره کل مدیریت و برنامه‌ریزی دراستان البرز ادامه داد: گام نخست این سازمان دراستان البرز هماهنگی با تمام دستگاه‌های اجرایی و ارایه راهکار برای رسیدن به اهداف مهم است .

استاندارالبرز با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید تمام تلاش خود را برای تبیین جایگاه این استان در وزارتخانه‌های خود بکارگیرند، افزود: این استان نو پا را باید بیش از پیش در شاخص‌های ملی بیشتر معرفی کرد.

طهایی افزود: برای تحقق این امر مهم باید تلاش‌های بیشتری در زمینه جذب اعتبارات تملک دارایی صورت گیرد .

استاندار البرز در ادامه با اشاره به  کاستی‌های البرز و جمعیت روز افزون این استان، بر لزوم دایر شدن کمیته‌های تخصصی در دستگاه‌های اجرایی بر اساس برآورد نیازهای استان تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره روز 26 خردادماه، حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: دراین سال مردم حماسه سیاسی بزرگی را رقم زدند که درسال جاری با توجه به در پیش بودن دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری باید تدابیر لازم صورت گیرد.

وی گفت: با برگزاری آیین باشکوهی این روز را باید یاد آوری کرد و درسال جاری با تامین رضایت بیش از پیش مردم حماسه سیاسی دیگری را خلق کرد.

کد خبر : ۲۸۳۵۸۹