خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهوری در بجنورد

چشم انداز مطلوبی براساس ظرفیت‌های خراسان شمالی تهیه می‌شود

رییس جمهوری اعلام کرد: تلاش می‌شود توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خراسان شمالی مورد بررسی قرار گیرد و بر اساس آنها برای توسعه استان گام‌های بلندی برداشته شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی روز یکشنبه در فرودگاه بجنورد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خراسان شمالی استان کشاورزی، گردشگری، صنعتی و معدنی است و در این سفر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مهم استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: از آنجا که خراسان شمالی در مسیر زایران امام رضا (ع) قرار دارد، میزبانی از ملت ایران، افتخاری بزرگ برای شهروندان این خطه محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در این سفر برنامه‌ها و طرح‌های توسعه استان را مورد بررسی قرار می‌دهیم و نتایج آن را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

رییس جمهوری گفت: بسیار خوشحالم که در روز تاریخی 24خرداد به استان خراسان شمالی استان غیور و مرزدار که افتخاری همانند خراسان‌های رضوی و جنوبی در مهمان‌نوازی از زایران حضرت علی ابن موس الرضا(ع) دارند، سفر کردم.

رییس جمهوری صبح امروز یکشنبه در قالب نوزدهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید به همراه جمعی از اعضای کابینه دولت یازدهم وارد بجنورد مرکز استان خراسان شمالی شد و مورد استقبال استاندار خراسان شمالی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

رییس جمهوری تا ساعتی دیگر با مردم خراسان شمالی در ورزشگاه تختی بجنورد دیدار می‌کند.

دیدار با منتخبان و نخبگان سیاسی، اجتماعی، ورزشی، علمی، روحانیون و خانواده‌های معظم شهدا از مهمترین برنامه‌های سفر یک روزه روحانی در استان خراسان شمالی است.

نشست با سرمایه‌گذاران برای توسعه سرمایه‌گذاری و اشتغال، حضور در نشست شورای اداری استان و مصاحبه با رسانه ها از دیگر برنامه های سفر یک روزه رییس جمهوری اعلام شده است.

کد خبر : ۲۸۳۶۴۲