خبرگزاری کار ایران

تاکید رئیس حزب کارگزارن گیلان به مدیران استان؛

باید از ظرفیت مشاوران جوان بهره گرفت

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گیلان با تاکید بر لزوم اعتماد به جوانان، گفت: باید از ظرفیت مشاوران جوان بهره گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، عبدالرضا بی‌آزار در جشن دومین سالگرد پیروزی دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: ۲۴ خرداد روزی است که آرامش و امنیت در کشور حاکم شد و پس از ۸ سال این کشور که دارای منابع سرشار انسانی است، به نقطه اوج توسعه خود رسید.

وی با بیان اینکه برای  ارزشیابی دولت باید دو حالت عادی و خاص را در نظر گرفت، افزود: دکتر روحانی در حالت خاص پیروز انتخابات شد.

بی‌آزار با اشاره به اینکه دولت یازدهم وارث تورم بالای۴۵ درصد به همراه رکود بود، بیان کرد: وقوع تورم و رکود بطور همزمان در جامعه به ندرت اتفاق می‌افتد.

وی احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را از جمله اقدامات بزرگ و عاقلانه دولت تدبیر و امید دانست و گفت: تیم اقتصادی دولت و در راس آنها دکتر نوبخت تلاشهای فراوانی برای مهار تورم کردند.

رئیس حزب کارگزارن گیلان، سیستم اطلاع‌رسانی دولت را دارای نقص دانست و گفت: این رویه باید اصلاح شود.

وی کاهش و نوسان نرخ دلار و ارز را از دیگر معضلات ایجاد شده در دوران فعالیت دولت گذشته اعلام کرد و افزود: از دیگر چالش‌های آن زمان می‌توان به ارائه برنامه بعد از ۶ ماه از سال اشاره کرد که در نتیجه آن برنامه چهارم و پنجم لطماتی زیادی را متحمل شد.

بی‌آزار ادامه داد: در دولت گذشته دیدیم که با وجود تحقق بیشترین درآمد نفتی، بیشترین چالش به وجود آمد.

وی خاطرنشان کرد: عدم تحقق اشتغال و توسعه پایدار، مشکلات متعددی را در زمینه‌های سیاسی و امنیتی و اجتماعی به وجود خواهد آورد.

رئیس حزب کارگزاران گیلان از تلاش‌های استاندار و معاون سیاسی وی در راستای توسعه گیلان تقدیر کرد و افزود: گیلان تنها استانی است که در آن همه احزاب بطور منسجم در حال فعالیت هستند و ما خواهان تشکیل خانه احزاب در استان هستیم.

وی این اتفاق را مرهون تلاش‌های نماینده عالی دولت در گیلان دانست و تاکید کرد: خواسته ما نشست استاندار با احزاب است و قطعا این اقدام در پیشرفت استان موثر خواهد بود.

بی‌آزار در ادامه بر لزوم راه‌اندازی سازمان عمران و توسعه گیلان و ورود بخش خصوصی در این زمینه تاکید کرد.

وی با تاکید بر لزوم اعتماد به جوانان، گفت: باید از ظرفیت مشاوران جوان بهره گرفت.

بی‌آزار خاطرنشان کرد: همانطور که نظام جمهوری اسلامی در آغاز انقلاب به جوانان اعتماد کرد و نتیجه گرفت، اکنون نیز باید ازجوانان تحصیلکرده استفاده کرد.

رئیس حزب کارگزاران سازندگی گیلان همچنین با بیان اینکه رای مردم حق الناس است، افزود: ایستادگی و پافشاری فرمانداران در حفظ حقوق مردم نکته بسیار مهمی است و باید فرمایشات مقام معظم رهبری نصب العین قرار گیرد.

 

کد خبر : ۲۸۳۸۲۵