خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب اعتدال و توسعه و گیلان:

دولت پای تعهدات خود ایستاده است

دبیر حزب اعتدال و توسعه و گیلان گفت: دولت طی دو سال گذشته ثابت کرد که پای تعهدات خود ایستاده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، کیوان محمدی در جشن دومین سالگرد پیروزی دولت تدبیر و امید،اظهار کرد: رییس جمهور مانند امام و رهبری پایدار و راست قامت است اما باید توجه داشت که مشکلات کشور یک روزه حل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه، مایه خوشبختی و خوشحالی است که دیگران نیز آمدند و به جمع ما پیوستند، افزود: این موفقیتی بزرگ است.

محمدی به مذاکرات هسته‌ای ایران اشاره کرد و گفت: ظریف سردار بزرگ دیپلماسی ایران است که در طول تاریخ کشور بی‌نظیر بوده است.

وی اقتدار و استقامت مذاکره‌کنندگان هسته‌ای ایران را نشانه قدرت نظام و ولایت فقیه دانست و افزود: دکتر روحانی بیش از همه دلواپس مذاکرات است.

دبیر حزب اعتدال و توسعه و گیلان با بیان اینکه ما ملتی منطقی هستیم و هیچ ترسی از کسی نداریم، گفت: این انقلاب با چوب و چماغ پیروز نشد بلکه در نتیجه دلاوی‌های افرادی مثل شهید بهشتی به پیروزی رسید.

وی ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را نشانه مغلوب شدن دشمنان دانست و گفت:  سلاح هسته‌ای ما منطق و قرآن و اخلاق ماست و ما نیاز به سلاح هسته‌ای نیاز نداریم.

محمدی با بیان اینکه دولت در طی دو سال گذشته پای تعهدات خود ماند، اظهار کرد: تاکید رییس جمهور همواره بر کار فرهنگی را به اصحاب فرهنگ سپردن ،خود را برتر ندیدن و دیگران را هم در بازی شرکت دادن است.

وی تاکید کرد: پیروزی ۲۴ خرداد مربوط به هیچ حزب و گروهی نیست و متعلق به همه مردم ایران است.

دبیر حزب اعتدال و توسعه و گیلان ، خطر تفرقه را یکی از آسیب‌های جدی برشمرد و افزود: مقابله با این آسیب باید در دستور کار احزاب قرار گیرد.

وی حمایت همه احزاب از تیم مدیریتی استان را ضروری دانست و بیان داشت: تندروی از دیگر آسیب‌هایی است که باید در خصوص آن هشیار بود.

محمدی در خواست کرد که از همه احزاب برای ارائه برنامه‌های خود به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان جهت پیشرفت گیلان دعوت به عمل آید.

وی خاطرنشان کرد: راه نجات استان صرفا کشاورزی نیست بلکه توسعه توریسم و تولید راه نجات گیلان است.

 

کد خبر : ۲۸۳۸۳۳