خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در همایش۲۴ خرداد در ساری

بیش از 24 هزار شغل پایدار در سال گذشته ایجاد شد

استاندار مازندران از ایجاد بیش از 24 هزار شغل ثابت و پایدار برای جوانان جویای کاراستان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، ربیع فلاح،  روز گذشته، در همایش بزرگ 24 خرداد در ساری، اظهار کرد: یکی از اهداف دولت در سال جدید، ادامه روند ایجاد اشتغال و رونق تولید در مازندران است و براساس برنامه‌ریزی انجام شده، تلاش می‌کنیم امسال، حدود 40 هزار شغل دیگر نیز ایجاد کنیم .

وی بیان کرد: با وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوان طبیعی و نیروی انسانی در مازندران، این استان از مشکلات و کمبودهای عدیده‌ای رنج می‌برد که با حمایت و برنامه‌ریزی انجام شده پس از فعالیت دولت تدبیر و امید، امیدوار به رفع این محرومیت‌ها هستیم .

فلاح افزود: یکی از استراتژی‌های استانداری مازندران، تعامل سازنده با همه گروه‌ها و احزاب است که بدون شک نتیجه این همکاری‌ها می‌تواند رشد و ترقی بیش از پیش استان را هموار سازد.

وی ادامه داد: دولت وامدار و وابسته به هیچ جریان و گروهی نیست و یکی از ویژگی‌های این دولت، ارتباط عمیق و پیوندی ناگسستنی با مردم است .

وی به شعارهای انتخاباتی دکتر روحانی اشاره کرد و گفت: نجات اقتصاد کشور، احیای اخلاق و تعامل سازنده با کشورهای دنیا، محوری‌ترین شعارهای ایشان بود که باید پذیرفت بخش قابل توجهی از این شعارها در حال انجام و تحقق است .

استاندار مازندران به تلاش گروه مذاکره کننده هسته‌ای برای حل بحران تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: امیدواریم این گروه پرتلاش و با تدبیر بتوانند با مذاکرات سازنده، سایه تحریم‌های ظالمانه را سر کشور و مردم بردارند.

به گزارش ایلنا، این برنامه دیروز با عنوان طلیعه گفتمان اعتدال در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد.

کد خبر : ۲۸۳۸۴۵