خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالگرد ۲۴ خرداد ۹۲

استاندار خراسان رضوی از همدلی مردم با دولت تقدیر کرد

دیروز همزمان با دومین سالگرد استقرار دولت تدبیر و امید، استاندار خراسان رضوی از همراهی مردم استان با دولت‌مردان و درک شرایط تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علیرضا رشیدیان ضمن تبریک سالروز خلق حماسه سیاسی ملت شریف ایران و به ویژه مردم استان در سال 92، اظهار کرد: جا دارد ازتمام دولت‌مردان که برای اعتلای نظام اسلامی، تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید تلاش می‌کنند؛ تشکر کنم.

وی افزود: تقویت روحیه امید، نشاط و شادابی اجتماعی، تامین معیشت و رفاه عمومی، افزایش ثروت عمومی، ارتقای شاخص‌های فرهنگ عمومی، توسعه متوازن و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در کنار توجه به سیاست‌های خارجی از جمله اولویت‌هایی است که همواره از سوی دولت یازدهم مورد توجه قرار دارد.

استاندارخراسان رضوی، نقش همراهی مردم را در توفیق دولت تعیین کننده دانست و گفت: انتظار می‌رود در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی نامگذاری شده است این همکاری همچنان مستحکم و مستمر ادامه داشته باشد تا از این طریق، شاهد توسعه روزافزون استان و ارتقای میزان خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) باشیم.

کد خبر : ۲۸۳۸۵۴