خبرگزاری کار ایران

دفتر بسیج رسانه در شهرستان اسلام‌آباد غرب افتتاح شد

مسئول بسیج رسانه کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز هژمونی رسانه‌ای غرب شخصیت سازی و بحران سازی می‌کند گفت: ماهواره بازوی جنگ نرم است و از 6هزار ماهواره‌ای که تاکنون به آسمان پرتاب شده 423 ماهواره متعلق به آمریکا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اسلام آبادغرب، مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در این مراسم که با حضور فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلام‌آباد غرب و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد اظهار داشت: در عصر امروز رسانه‌ها یکی از مهمترین ابزار جنگ نرم هستند و کشورهایی که قدرت رسانه‌ای دارند از آن به نفع خود بهره برده‌اند.

حسن موحد افزود: این کشورها با بکارگیری ابزار رسانه توانسته‌اند قدرت چانه‌زنی و مدیریت افکار خود را در جهت پبشبرد اهداف خویش بالا ببرند.

وی با بیان اینکه امروز در یک پیچ حساس تاریخی قرار داریم، گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایمان به خدا و وحدت بود که ضامن تداوم آن ولایت فقیه است و این سه عنصر در کنار هم توانست در شرایطی که دو ابر قدرت غرب و شرق دنیا را بین خود مانند تکه‌های پازل تقسیم کرده بودند با ایجاد یک نهضت در مقابل آنها بایستد.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی توانسته توطئه‌های مختلف استکبار را خنثی کند، تصریح کرد: رهنمودهای حکیمانه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، جمهوری اسلامی را به ساحل امن و نجات مستضعفان جهان تبدیل کرده است.

مسئول بسیج رسانه کرمانشاه بیان کرد: امروز ما توانسته‌ایم سنگرهای دشمن را فتح کنیم و قدم به قدم جلو برویم و شروع این موفقیت‌ها که با صدور انقلاب اسلامی همراه بود اندیشه‌های الهی امام راحل(ره) است که افکار عمومی آزادگان جهان را فتح کرده و تفکر مقاومت روز به روز گسترش یافته است.

وی با اشاره به افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز رژیم صهیونیستی بعنوان نقطه کانونی و خط مقدم استکبار در محاصره مقاومت است و خاکریز مقاومت بیخ گوش آنها قرار دارد که این مسئله به برکت وجود ولایت فقیه و رهنمودهای ایشان به‌دست آمده است.

موحد گفت: امروز دشمن تاکتیک خویش را در جنگ تغییر داده و افراد زیادی هستند که در اطراف ما و بر اثر جنگ نرم زخمی شده و ما نتیجه این جراحت‌ها را در رفتار اجتماعی آنها می‌بینیم.

وی افزود: در جنگ نرم تک تیرانداز دشمن به مرکز فکر فرد حمله می‌کند و چون اتاق فرمان وی را از کار می‌اندازد تحت فرمان قرار می‌گیرد و به خواسته شیطان تن می‌دهد.

مسئول بسیج رسانه کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز هژمونی رسانه‌ای غرب شخصیت سازی و بحران سازی می‌کند گفت: ماهواره بازوی جنگ نرم است و از 6هزار ماهواره‌ای که تاکنون به آسمان پرتاب شده 423 ماهواره متعلق به آمریکا است.

موحد بیان کرد: نهضت انقلاب اسلامی یک غایت الهی دارد و امام راحل میراث دار نهضت عاشورا بودند و تفکر امام تفکر بسیجی و عاشورایی بود و خداوند متعال به این تفکر عنایت خاصی دارد.

وی با بیان اینکه مسئله هسته‌ای بهانه استکبار برای تقابل با ملت ایران است، گفت: تیم مذاکره کننده سربازان ملت هستند و ما به آنها اطمینان کامل داریم اما دشمن ما اهل خدعه و نیرنگ است و باید مراقب بود.

وی با اشاره به نامگذاری سال بنام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی گفت: همدلی و همزبانی یعنی همه سلیقه‌ها در مقابله با دشمن باید در یک جبهه واحد قرار بگیریم و رسانه‌ها نیز وظیفه دارند در این جبهه واحد باشند.

مسئول بسیج رسانه کرمانشاه اظهار کرد: همدلی و همزبانی ملت و دولت یعنی آنکه تمام ظرفیت‌های دولت در خدمت مردم باشد و تمام ظرفیت مردم نیز پشتیبان دولت باشد.

موحد با بیان اینکه امروز کانون اصلی امید ملت‌های مظلوم عالم، ایران اسلامی است گفت: سازمان بسیج رسانه به منظور انسجام و تقویت چهره گفتمان انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند.

کد خبر : ۲۸۳۸۵۶