خبرگزاری کار ایران

نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس:

استیضاح وزیرآموزش و پرورش ارتباطی به انتخابات سوم تیر احمدی نژاد ندارد

نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نهم، استیضاح وزیر آموزش و پرورش در سوم تیرماه 94 را مرتبط با انتخابات سوم تیرماه ریاست جمهوری 88 ندانست.

"سیدعلی محمد بزرگواری" سه شنبه در گفت‌و گو اختصاصی با ایلنا از یاسوج در پاسخ به این سوال که آیا استیضاح وزیر آموزش و پرورش دولت تدبیر آن هم در روز سوم تیرماه تاکتیکی از سوی اصولگرایان مجلس برای یادآوری انتخابات سوم تیرماه 88 نیست؟ اظهارکرد: من از همه نمایندگان مجلس به احمدی نژاد نزدیکترم و چنین موضوعی در ارتباط با استیضاح وزیر آموزش و  پرورش دولت یازدهم صحت ندارد.

وی، انتخاب روز چهارشنبه آینده سوم تیرماه را قانونی و براساس قوانین مجلس عنوان و خاطرنشان کرد: چون درخواست استیضاح نمایندگان برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش در روز چهارشنبه تقدیم هیئت رئیسه شد مدت زمان حضور وزیر در مجلس استیضاح یک هفته و چهارشنبه هفته آینده است.

بزرگواری گفت: استیضاح وزیر آقای فانی وزیر آموزش و پرورش به هیچ عنوان سیاسی نیست و استیضاح ایشان به دلیل ناتوانی در اداره وزارتخانه است.

نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس افزود: به نظر ما استیضاح آقای فانی رای می‌آورد و رئیس جمهور از اکنون باید به فکر انتخاب وزیر جدید در آموزش و پرورش باشد.

 

کد خبر : ۲۸۴۲۶۶