خبرگزاری کار ایران

دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌ها

مهم‌ترین طرحی که دولت دنبال می‌کند رفع تحریم‌هاست

دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌ها، با اعلام اینکه، صهیونیسم و وهابیت برای جلوگیری از رفع تحریم‌های ظالمانه ائتلاف کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، حجت الاسلام علی یونسی شامگاه سه‌شنبه در همایش همدلی و هم‌زبانی با دولت تدبیر و امید،افزود: مهم‌ترین طرحی که دولت دنبال می‌کند رفع تحریم‌هاست.

حجت الاسلام یونسی افزود: زنجیر محکم تحریم در اثر نبود مدیریت، وجود شعارزدگی و عوام‌فریبی در گذشته بر پای ملت بسته شد و برداشتن آن کار بسیار دشواری است.

وی آسیب به اقتصاد و زیرساخت‌ها را بخشی از آثار تحریم‌ها دانست.

دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌ها،اظهار کرد: مردم را محتاج نهادهای حمایتی و یارانه کردند، آیا این هنر است که ثروت تولید نکنیم، به مردم کار ندهیم و آنها را محتاج یارانه کنیم.

حجت الاسلام یونسی خاطرنشان کرد: دو جریان اصول‌گرا و اصلاح‌طلب در کنار هم رقابتی سالم داشتند، اما کینه را به جای رقابت در جامعه و میان احزاب رواج دادند.

وی تاکید کرد: امروز هم همان‌ها می‌خواهند کینه و دشمنی را تداوم دهند.

حجت الاسلام یونسی، با اشاره به اینکه برای خروج از تحریم، عقب ماندگی‌ها و کینه‌های عمیق، نیاز به همدلی و هم‌زبانی است، ادامه داد: باید همدیگر را بپذیریم و قبول کنیم تا دولت مشکلات را از پیش رو بردارد.

حجت الاسلام یونسی، با اشاره به اینکه حمایت از دولت باید ادامه پیدا کند، گفت: باید سعی کرد تلخی‌های رقبا را تحمل کرد.

وی ادامه داد: نباید از شیوه‌های بداخلاقی رقبا استفاده کرد بلکه باید آنها را جذب کرد.

کد خبر : ۲۸۴۳۳۴