خبرگزاری کار ایران

لزوم واگذاری مخابرات روستایی به دفاتر پیشخوان دولت

استاندارالبرز بر ضرورت واگذاری دفتر مخابراتی در روستاها به دفاتر پیشخوان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، سید حمید طهایی با بیان این مطلب، در جلسه عصر امروز شورای اداری استان البرز که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری، و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، با اشاره به فقر زیرساختی و اعتبارات در این استان، بر لزوم حمایت بیش از پیش دولت برای حل محرومیت‌های این استان تازه ایجاد شده تاکید کرد.

وی در ادامه با ناکافی خواندن توسعه دولت الکترونیک در البرز بیان کرد: دولت باید با تخصیص اعتبارات مناسب، استان البرز را در این بخش یاری کند.

طهایی در ادامه با ناکارآمد و بلاتکلیف ماندن برخی دفاتر مخابراتی روستایی، بر ضرورت واگذاری دفتر مخابراتی در روستاها به دفاتر پیشخوان در راستای رونق این دفاتر، تاکید کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه 18 درصد بار ترافیکی کشور از محورهای مواصلاتی البرز عبور می‌ کند بر ضرورت ایجاد سیستم مخابراتی مستقل، در راستای اطلاع رسانی بیشتر وضعیت ترافیکی به مسافران عبوری از این استان تاکید کرد.

استاندار البرز، در ادامه با اشاره به جایگاه منطقه ویژه اقتصادی پیام، در میزان  جذب سرمایه‌گذاران و توسعه یافتگی البرز گفت: فرودگاه پیام سرمایه بزرگی‌ست که متاسفانه به دلیل عدم اختصاص یارانه سوخت به هواپیماهای این فرودگاه، استان و حتی کشور از این ظرفیت مهم اقتصادی همچنان، بی نصیب مانده است.

وی تاکید کرد: رونق فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام گامی در مسیر تحقق  اقتصاد مقاومتی ست  که توجه و استفاده از این ظرفیت، به نفع کشور و استان البرز خواهد بود.

کد خبر : ۲۸۴۶۵۱