خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه منصوب شد

امیر شاه آبادی به عنوان سرپرست جدید معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیش از ظهر امروز پنجشنبه مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه، امیر شاه آبادی به عنوان سرپرست جدید معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه منصوب و از خدمات آیت الله آزرمی معاون سابق این پست قدردانی شد.

در این مراسم، استاندار کرمانشاه گفت: همه کسانی که در این نظام و کشور پست و مسئولیتی دارند به نوعی وامدار و بدهکار شهدا و ایثارگری های آنان هستند.

ابراهم رضایی در ادامه با تقدیر از خدمات آیت الله آزرمی معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه، تاکید کرد: آقای آیت الله آزرمی در مدت تصدی بر معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه هرگز به دنبال امتیاز دادن به هیچ کسی نبود و ایشان از مدیران برجسته و خوش نام وزارت کشور هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه وزارت کشور تاکید بسیاری بر جوانگرایی و استفاده از نیروهای جوان دارد، عنوان کرد: قوانین حاکم بر وزارت کشور باعث شد که ما از داشتن دو مدیر خوب همانند آزرمی و میرزایی محروم شویم، زیرا اعتقاد وزارت کشور استفاده از نیروهای جوان است و در اینجا اعلام می دارم که در این مدت شایعاتی درباره علت رفتن آقای میرزایی شنیده می شد که بنده همه آنها را رد می کنم.

کد خبر : ۲۸۴۷۲۴