خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز عنوان کرد:

لزوم ایجاد زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی مستقل در فردیس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های لازم برای برگزاری اتتخاباتی مستقل در شهرستان فردیس خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، حجت اله ملاصالحی روز پنج شنبه در بازدید از فرمانداری فردیس، گفت:  انتخابات پیش رو آزمونی جدی برای فرمانداری و مسوولین این شهرستان تازه تاسیس است.

وی در ادامه با اشاره به فرصت‌ها و تهدید‌های پیش رو در شهرستان تازه تاسیس فردیس از فرماندار و مجموعه فرمانداری و بخشداران خواست، زمینه‌ها و زیرساخت‌های لازم را برای برگزاری نخستین انتخابات مستقل در فردیس فراهم کنند.

وی در ادامه با بیان این که برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، می‌بایست در اولویت امور فرمانداری فردیس باشد، خاطرنشان کرد: فرمانداری فردیس همه تلاش خود را، برای تشکیل شورا و شهرداری مستقل برای این شهرستان، انتخابات  آینده  شوراهای اسلامی شهر و روستا فراهم کند.

در ادامه این نشست مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری البرز گفت: استانداری البرز آمادگی دارد با بررسی موانع و مشکلات پیش رو، راهکارهای مناسب را در راستای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات پیش رو و همچنین تشکیل شورای شهر و شهرداری مستقل در انتخابات آینده شوراهای اسلامی در سال 96 ارائه دهد.

توکل لطفی خاطرنشان کرد: فرمانداری فردیس به عنوان نماینده عالی دولت، ناظر عالی در شهرستان بوده و می‌بایست زمینه استقرار هرچه سریع‌تر ساختمان فرمانداری و بخشداری مرکزی و همچنین ادارات را در این شهرستان فراهم کند.

کد خبر : ۲۸۴۸۲۵