خبرگزاری کار ایران

برخورد با واحدهای صنفی متخلف

فرماندار ماسال خواستار تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی این شهرستان و برخورد جدی با متخلفان در طول ماه مبارک رمضان شد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمود قاسم نژاد امروز در کارگروه تنظیم بازار این شهرستان با تبریک فرارسیدن ماه رمضان اظهار کرد: با توجه اینکه در این ماه میزان مصرف برخی از مواد غذایی مانند شکر، روغن، برنج وشیر افزایش می‌یابد، باید با تشدید نظارت‌ها از سوء استفاده واحدهای صنفی متخلف از این شرایط جلوگیری شود.

وی ارتقاء وضعیت کمی و کیفی نان را از جمله دغدغه‌های مردم دانست و گفت: با افزایش نظارت بر نانوایی‌ها، برخورد جدی با افراد متخلف و ارتقاء کیفیت آرد می‌توان موجب بهبود وضعیت نان در سطح شهرستان را فراهم آورد.

قاسم نژاد با تاکید بر تشدید نظارت ادارات تعزیرات حکومتی و بهداشت بر صنوف عرضه کننده مواد غذایی افزود: باید ضمن برخورد با واحدهای صنفی متخلف، اطلاع‌رسانی مناسب نیز در این زمینه صورت پذیرد تا کسانی که نگران سلامت مواد غذایی هستند با طیب خاطر بتوانند از این اقلام استفاده کنند.

فرماندار ماسال عرضه مواد غذایی به صورت آماده و بسته‌بندی شده را از راهکارهای افزایش رعایت بهداشت مواد غذایی اعلام کرد و خاطر نشان کرد: باید بر رعایت بهداشت محل تهیه این مواد و شرایط تهیه و نگهداری مواد اولیه مورد نیاز آن به طور جدی نظارت شود.

 

کد خبر : ۲۸۵۲۱۲