خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار ماسال

آموزش و پرورش باید پویا باشد

معاون فرماندار ماسال با اشاره به نقش حساس آموزش و پرورش در جامعه، تاکید کرد: نظام آموزش و پرورش باید پویا باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت پرتال گیلان اسماعیل قاسمی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ماسال با تاکید بر نقش فرهنگ در پیشرفت و توسعه جوامع اظهارکرد: ایفای صحیح وظایف آموزشی و فرهنگی از سوی آموزش و پرورش موجب تربیت انسان‌های کارآمد و موفق در جامعه می‌شود که در رشد و توسعه کشور نقش به سزایی ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه نخبگان عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، فرهنگی‌، اقتصادی امروز جامعه،  پرورش یافتگان سیستم آموزش و پرورش هستند تاکید کرد: آموزش و پرورش خمیرمایه اساسی هر جامعه‌ای محسوب می‌شود.

قاسمی با اشاره به نقش مدرسه در رشد و ارتقای شخصیت دانش آموزان افزود: وظیفه همه ماست که در راستای تقویت و کمک به این نهاد مهم فرهنگی و آموزشی گام برداریم.

معاون فرماندار ماسال برگزاری منظم جلسات شورای آموزش و پرورش و استفاده از خرد جمعی در اتخاذ تصمیمات مناسب در زمینه را از جمله راهکارهای تقویت آموزش و پرورش ارزیابی کرد و تاکید کرد: باید با تقویت منابع و امکانات آموزشی و ارتقای تجهیزات موجبات پویایی این سیستم را فراهم کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن فصل تابستان و لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای اوقات فراغت دانش آموزان، افزود: برنامه‌ریزی مناسب در این حوزه نیازمند شناسایی دقیق نیازهای دانش آموزان و خانواده‌های آنان است.

 

کد خبر : ۲۸۵۵۲۶