خبرگزاری کار ایران

آیت الله نورالله طبرسی

درک آیات قرآن و بکارگیری آن در زندگی ضروری‌ست

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه معلمان در تعلیم و تربیت از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار هستند، گفت: علما نیز مانند معلمان تعلیم و تربیت را درجامعه به خوبی ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله نورالله طبرسی درگردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق مازندران در باشگاه فرهنگیان ساری، گفت: واقع شدن لیالی قدر در رمضان براهمیت این ماه افزوده است.

آیت الله طبرسی اظهار کرد: زمانی ما به ضیافت الهی پذیرفته می‌شویم که به مفاهیم و دستورات قرآن عمل کنیم و آن را سرلوحه زندگی خودمان قرار دهیم.

وی به جمله‌ای از علما اشاره کرد و گفت: شب قدر شبی است که باید به یادگیری و مذاکره علم بپردازیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با مهم بر شمردن علم و دانش و پیگیری مباحث علمی، فراگیری آموزه‌های قرآنی  و تعالیم انبیاء را امری ضروری دانست.

وی به جایگاه ارزشمند آموزش و پرورش در جامعه اشاره و اظهار کرد: آموزش و پرورش باید طوری دانش‌آموزان را تربیت کند تا در آینده افرادی تاثیر گذار در جامعه باشند.

آیت الله طبرسی رسیدن به جامعه مطلوب را ارتقای سطح دانش آحاد جامعه اعلام کرد و افزود: تمسک به آیات قرآن مهمترین اه رسیدن به جامعه ای مطلوب است.

وی درک آیات قرآن و بکارگیری آن در زندگی را از ضروریات جامعه دانست و ابراز کرد: عدم پیروی از آموزه‌های قرآن و اسلام، مشکلات زیادی را در جامعه به وجود می‌آورد.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه در سالی که مزین به همدلی و همزبانی شده است چرا ما به همدیگر تهمت زده و به یکدیگر توهین می‌کنیم؟افزود: مومن حرمتش از کعبه بیشتر است بنابراین بهتر است احترام یکدیگر را داشته و به هم احترام بگذاریم.

کد خبر : ۲۸۵۶۷۸