خبرگزاری کار ایران

پیشرفت 95 درصدی ساختمان کلانتری مسکن مهر رشت

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گیلان از پیشرفت 95 درصدی ساختمان کلانتری مسکن مهر رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا علی نیا در نشست راه و شهرسازی گیلان با اشاره به گستردگی سایت مسکن مهر رشت گفت: فاز اول مسکن مهر رشت در زمینی به مساحت 176هکتار احداث شده که دارای قابلیت سکونت بیش از 15هزار خانوار است.

وی برقراری امنیت در کنار احداث اماکن آموزشی،تجاری، درمانی، فرهنگی و...را از جمله مهم‌ترین نیازهای سایت مسکن مهر رشت دانست و افزود: با احداث ساختمان کلانتری این نیاز مرتفع می‌شود.

علی نیا در رابطه با روند احداث ساختمان کلانتری مسکن مهر رشت، اظهار کرد: این کلانتری با زیربنای476مترمربع در زمینی به مساحت2672متر مربع در دوطبقه احداث شده و تاکنون هزینه‌ای بالغ بر7060میلیون ریال برای احداث آن صرف شده است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل پروژه مذکور 400 میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است، عنوان کرد: ساختمان کلانتری با پیشرفت 95درصد در شرف اتمام است و پس از تکمیل به نیروی انتظامی تحویل داده می‌شود.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گیلان با اشاره به اینکه احداث این کلانتری به ارتقاء امنیت مسکن مهر که در آینده قرار است حدود 60هزار سکنه داشته باشد کمک شایانی می‌کند، افزود: این پروژه قرار است ظرف مدت یک ماه تکمیل و واگذار شود.

 

کد خبر : ۲۸۶۲۱۱