خبرگزاری کار ایران

هدف اصلی دشمن دلسرد کردن مردم از انقلاب است

معاون فرماندار ماسال گفت: دشمنان نظام اسلامی همواره دنبال توطئه‌چینی و دلسرد کردن مردم از انقلاب هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، اسماعیل قاسمی امروز در جلسه ستاد گرامی‌داشت شهدای هفت تیر شهرستان ماسال اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز همواره شاهد توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی در جهت دلسردی و جدایی مردم از انقلاب اسلامی بوده‌ایم.

وی ایجاد رعب و وحشت در مردم را یکی از راهکارهای دشمن در همین راستا عنوان کرد و افزود: در ابتدای انقلاب و دفاع مقدس نیز دشمن به وسیله برخی از مزدوران داخلی خویش، در ترورهای زنجیره‌ای خود اقدام به شهادت رساندن بهترین نخبگان انقلاب کردند تا انقلاب اسلامی را از مسیر خود منحرف کنند که با یاری خداوند نتوانستند به این هدف شوم دست یابند.

قاسمی، حادثه هفت تیر و شهادت شهید بهشتی و هفتاد و تن از یاران ایشان را از جمله این جنایات دشمنان نظام اسلامی دانست و گفت: امروز نیز شاهد آن هستیم که همین کشورهای غربی که ادعای مبارزه با تروریسم را دارند از گروهک‌های تروریستی به شدت حمایت می‌کنند و حتی به طور علنی از ترور دانشمندان هسته‌ای ما صحبت می‌کنند.

معاون فرماندار ماسال اقدام به ترور از سوی دشمنان نظام اسلامی را ناشی از استیصال آنان در مقابل منطق و اقتدار نظام اسلامی ارزیابی کرد  و با اشاره به اهمیت شناساندن اندیشه شهید بهشتی به عموم مردم به ویژه نسل جوان افزود: همه ما وظیفه داریم با برنامه‌ریزی صحیح و فراهم آوردن فضای مناسب، زمینه معرفی اندیشه‌ا و آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی به ویژه نخبگان ارزشمندی همچون شهید بهشتی را فراهم کنیم.

وی برگزاری مراسم ویژه یاد و خاطره شهدای هفت تیر، گلباران مزار شهداء، دیدار با خانواده‌های شهدای ترور شهرستان و برگزاری مسابقات ورزشی و محفل انس با قرآن با یاد شهدای هفت تیر را از شاخص‌ترین برنامه‌های ستاد گرامیداشت یوم ا... هفت تیر عنوان کرد و از شهرداری‌ها خواست تا یکی از میادین یا معابر عمومی خود را به نام شهدای هفت تیر نام‌گذاری کنند.   

 

کد خبر : ۲۸۶۲۱۹