خبرگزاری کار ایران

سرپرست استانداری قم در مراسم معارفه:

سعادت نصیبم شد در قم خدمت کنم

سرپرست استانداری قم، گفت: با توجه به تجارب مدیریتی‌ام، کشور را خوب می‌شناسم و سعادت نصیبم شد که در قم خدمت کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فریدون همتی امروز، در مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست استانداری قم، گفت: هر گوشه‌ای از این میهن اسلامی که انسان توفیق خدمت پیدا کند، سعادت بزرگی نصیبش شده و البته سعادت بزرگ‌تر، خدمت در این استان و شهر کریمه اهل بیت(ع) است.

سرپرست استانداری قم، گفت: پنج شنبه هفته گذشته که وزیر کشور بابت موضوع سرپرستی استانداری تماس گرفتند، به این فکر افتادم که خداوند به بنده عنایت کرده تا چند صباحی در خدمت شما باشم و بتوانم آرمان‌های مقام معظم رهبری و منویات دولت تدبیر و امید را در استان که از اهمیت بالایی برخوردار است را تحقق بخشم.

وی ضمن تقدیر از خدمات «محمدصادق صالحی منش» استاندار سابق و «علی بنایی» معاون سابق سیاسی-امنیتی استانداری، به بیان برخی از سوابق مدیریتی خود اشاره کرد و گفت: با توجه به تجارب مختلفی که دارم، کلیت کشور و نقاط قوت و ضعف آن را می‌شناسم و البته امیدوارم با کنار هم قرار دادن تمام نیروهای انسانی کارآمد در این استان، بتوانیم بخشی از مشکلات را برطرف کنیم.

«همتی» خاطرنشان کرد: از رییس مجلس نیز تشکر می‌کنم و البته به واسطه اینکه 10 سال زیر نظر ایشان کار مدیریتی کرده‌ام، بنده را می‌شناسند؛ آقای لاریجانی همان روزی که معلوم شد بنده به عنوان سرپرست استانداری قم منصوب شدم، ابراز لطف کردند.

کد خبر : ۲۸۶۶۰۱