خبرگزاری کار ایران

در نامه سرگشاده جمعی از فرهنگیان کهگیلویه و بویر احمد

اعتماد مجدد به فانی آغاز مبارکی برای جامعه فرهنگیان است

درپی رای اعتماد مجدد نمایندگان مجلس به علی اصغرفانی وزیر آموزش وپرورش دولت تدبیر و امید و دفاع غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در روز استیضاح، جمعی از فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از دفاعیات این نماینده مجلس در ارسال نامه‌ای سرگشاده قدردانی کردند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در این نامه سرگشاده، از وزیر اسبق آموزش و پرورش، محمدعلی نجفی به نیکی یاد کرده‌اند.

در بخشی از این نامه سرگشاده خطاب به نماینده گچساران و باشت آمده است: جناب دکتر تاجگردون؛ فرهنگیانِ در حسرت مدیریت نجفی، با چهره‌ای آرام، با متانت و صداقت، معلمی در قامت وزیر دکتر علی اصغر فانی میثاق بستند. کسی که دغدغه‌اش رفع مشکلات پیش روی فرهنگیان و یاریگری دولت تدبیر و امید بود.

دوباره شاهد بی مهری و نامهربانی گروهی بودیم که باردیگر خواستند آموزش و پرورش را در این هنگامه حساس به چالش بکشند، آنها کسانی بودند که درک عمیق از شرایط کشور و اشراف به تنگناهای ناشی از کاهش قیمت نفت و انبوه ویرانی‌های برجای مانده از ۸ سال گذشته را نداشتند.

و شاهد بودیم نمایندگان شجاعی چون حضرتعالی در مجلس، با درایت و تدبیر و با درک عمیق از شأن فرهنگیان و حساسیت زمان استیضاح و درک شرایط فعلی فرهنگیان و دانش آموزان، به رسالت و وظیفه خطیر خود در قبال سرنوشت آموزش و پرورش عمل کردند و امیدواریم این حمایت حضرتعالی و اعتماد مجدد به وزیر آموزش و پرورش بتواند آغاز مبارکی برای جامعه فرهنگیان باشد.

در بخش پایانی این نامه آمده است: در ماه پر خیر و برکت رمضان، ماه نزول قرآن، از ایزد منان و با استعانت از آیه شریفه « منجاهد فینا لنهدینّهم سبلنا»، توفیق دولت تدبیر و امید و برای حضرتعالی تلاشگر عرصه ملی دیارمان، سلامت و مزید توفیقات را در جهت دفاع از ارزش‌های مقدس اسلامی، مسالت می‌کنیم.

جمعی از فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر : ۲۸۶۸۸۷