خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر معرفی شد

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر با حضور مسئولان استانی و شهرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در مراسمی با حضور امام جمعه پلدختر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، فرماندار شهرستان پلدختر و جمعی از هنرمندان این شهرستان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر معرفی شد.

فرماندار شهرستان پلدختر در این مراسم با تاکید بر ضرورت توجه به مقوله فرهنگ اظهار داشت: دشمنان همواره از طریق این بخش به کشور ضربه می زند و باید با توجه ویژه به این حوزه زمینه خنثی کردن نقشه های دشمنان را فراهم آورد.

قدرت الله ترابی نژاد با بیان اینکه امروز استکبار جهانی به دنبال حاکم کردن فرهنگ غربی به جای فرهنگ غنی اسلامی در کشور ما است گفت: در این راستا باید در حفظ فرهنگ غنی اسلامی در جامعه برنامه ریزی لازم را داشته باشیم.

حجت الاسلام حمید رضا حنان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز در این مراسم با اشاره به حادثه هفتم تیر و تشریح ابعاد شخصیتی شهید بهشتی اظهار داشت: نگاه و تفکر این شهید بزرگوار روشن و وسیع بود و همواره این امر باید سرلوحه زندگی همه باشد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مقوله فرهنگ در جامعه تصریح کرد: شعاع فرهنگ بسیار گسترده است و این امر رسالت متولیان بخش فرهنگ و هنر را سنگین می کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان فرهنگ را مجموعه ای از باورها، ارزشها و رفتارهای یک جامعه عنوان کرد و گفت: در این راستا باید نسبت به فرهنگ ملی و دینی جامعه توجه جدی صورت گیرد.

حجت الاسلام حنان با بیان اینکه ارزشها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شامل معنویت، دین، صداقت، علم، کرامت انسانی و ... است، تصریح کرد: در مقابل اینها ضد ارزشهایی مانند دروغ، ریا، شکستن حرمت انسان و ... وجود دارد که باید با اقدامات لازم از ترویج این ضد ارزشها در جامعه جلوگیری به عمل آورد.

 در پایان این مراسم از غلامرضا محمودی رئیس قبلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر تقدیر به عمل آمد و فریدون کریمی فر به عنوان رئیس جدید این اداره در شهرستان پلدختر معرفی شد.

 

کد خبر : ۲۸۷۲۰۰