خبرگزاری کار ایران

رییس کانون کارگران بازنشسته آذربایجان شرقی:

تسریع در احداث بیمارستان 300 تختخوابی تامین اجتماعی تبریز ضروری‌ست

رییس کانون کارگران بازنشسته استان آذربایجان شرقی خواستارتسریع در احداث بیمارستان 300 تختخوابی تامین اجتماعی در تبریز شد.

به گزارش خبرنگارایلنا محمد مسگری که در جلسه ای با حضور جمعی از کارگران بازنشسته ،میراحد حسینی مدیر کل تعاون ، کار ورفاه اجتماعی آذربایجان شرقی  و ابراهیمیان رییس اداره تشکلات کارگری و کارفرمایی تعاون ، کار ورفاه اجتماعی استان سخن می گفت اظهار داشت: با توجه به اهمیت تأمین نیازهای درمانی بیمه شدگان تامین اجتماعی و همچنین افزایش هزینه های درمان غیرمستقیم تسریع دراحداث این بیمارستان  ضروری است.

عضو هیئت مدیره کانونعالی کارگران بازنشسته کشور همچنین با تأکید بر نظارت بیشتر بر عملکرد بیمارستان های تأمین اجتماعی افزود: اجرای صحیح درمان مستقیم از موضوعات اساسی است که باید مورد توجه جدی باشد.

محمد مسگری به مشکلات بیمه تکمیلی و بیمه عمر اشاره کرد و گفت: شرایط فعلی در این زمینه رضایتبخش نبوده و بایستی با ارایه راهکار اساسی و اجرای آن نارضایتی های بازنشستگان رفع گردد.

عضو هیئت مدیره کانونعالی کارگران بازنشسته کشور مشکلات معیشتی کارگران بازنشسته را یادآور شد و گفت:افزایش دستمزدها  و میزان کلی دستمزدها متناسب با زندگی کارگران بازنشسته نیست و بایستی برای همسان سازی حقوق این قشر اقدامات اساسی صورت گیرد.

عضو هیئت مدیره کانونعالی کارگران بازنشسته همچنین خواستار صدور کارت منزلت  حتی به شکل استانی برای بازنشستگان استان شد و گفت: فراهم آوردن زمینه بهره برداری از امکانات رفاهی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کارگران بازنشسته می تواند از اقدامات مناسب برای تأمین رفاه بازنشستگان باشد که اجرایی شدن آن خواهانیم.

مسگری همچنین با اشاره به مشکل فقدان محل دایمی برای کانون کارگران بازنشسته آذربایجان شرقی  خواستار تهیه مکان ثابتی برای این کانون شد.

 

 

کد خبر : ۲۸۷۲۳۹