خبرگزاری کار ایران

عضو شورای سیاست‌گذاری حزب اراده ملت:

احزاب می‌توانند به رشد متوازن و توسعه کشور کمک کنند

عضو شورای سیاست‌گذاری حزب اراده ملت با بیان اینکه احزاب می‌توانند به رشد متوازن و توسعه کشور کمک کنند، تأکید کرد: فعالیت حزبی در ایران، فرصت بزرگی‌ست، چرا که حرکت‌ها و سیاست‌گذاری‌های یک مجموعه را قابل پیش بینی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «حسن رنجبر» عضو شورای سیاستگذاری حزب اراده ملت ایران اسلامی، شب گذشته در اولین کنگره استانی حزب اراده ملت شاخه استان قم اظهارکرد: اعضای حزب اراده ملت شاخه استان باید با ملاحظه شرایط و وجود علما و فقها در قم، فعالیت خود را انجام دهند.

وی گفت: احزاب برای مردم و برخاسته از مردم هستند و هم دیگران را نقد می‌کنند و هم خود را در معرض نقد قرار می‌دهند.

رنجبر با بیان اینکه احزاب می‌توانند به رشد متوازن و توسعه کشور کمک کنند، تأکید کرد: فعالیت حزبی در ایران، فرصت بزرگی‌ست، چرا که حرکت‌ها و سیاست‌گذاری‌های یک مجموعه را قابل پیش بینی می‌کنند.

وی افزود: بسیاری از افراد که در ایجاد شرایط 8 سال دولت قبل نقش داشتند، امروز خود را مبرا از آن جریان و حتی مخالف آن نشان می‌دهند، در حالی که اگر تحزب در یک کشور حاکم شد، کمتر می‌توان جامعه را فریب داد.

عضو شورای سیاست‌گذاری حزب اراده ملت، با بیان اینکه انتخابات، بهار احزاب است، به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و شیوه عملکرد این حزب در آن اشاره کرد و گفت: حزب اراده ملت ایران اسلامی، با حفظ استقلال خود، همیشه همگام با جریان اصلاح‌طلبی حرکت می‌کند؛ البته معتقدیم اصلاح‌طلبی در کشورمان خلاصه در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات یا شورای مشورتی اصلاح‌طلبان هم نیست.

وی با اشاره به فعالیت حزب اراده ملت ایران اسلامی در انتخابات آینده مجلس، گفت: معتقدیم یک مجلس معقول، کمتر به دنبال هوچی‌گری و بلکه بیشتر به دنبال تحقق منافع ملی است.

 

کد خبر : ۲۸۷۵۶۸