خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و گو با ایلنا

دوچرخه‌سواری بانوان کرمانشاه با مشکلات مالی و نبود امکانات مواجه‌ست

نائب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری بانوان استان کرمانشاه از نبود اسپانسر برای این هیئت خبر داد و گفت: اکنون هیئت دوچرخه‌سواری استان با مشکلات مالی و نبود امکانات مواجه‌ست.

نائب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری بانوان استان کرمانشاه در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: دوچرخه‌سواری به عنوان ورزشی که به مکان، زمان و هزینه زیادی احتیاج ندارد می‌تواند یکی از بهترین ورزش‌ها برای شهروندان تبدیل شود.

الوند رازه تصریح کرد: دوچرخه می‌تواند نه تنها یک وسیله جهت تفریح باشد بلکه مانند تمام وسایل نقلیه دیگر می‌تواند به عنوان وسیله‌ای جهت حمل و نقل شهروندان استفاده شود.

رازه در اظهار کرد: دوچرخه وسیله‌ای است که نه آلودگی زیست محیطی دارد و نه باعث ترافیک و مشکلات دیگر وسایل نقلیه موتوری می‌شود از همین‌رو دوچرخه‌سواری یک ورزش است و می‌تواند در تمام سنین و در بین تمام اقشار جامعه چه زن، چه مرد مورد استفاده قرار گیرد.

نائب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری بانوان استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه فرهنگ دوچرخه‌سواری باید دراستان جا بیفتد، افزود: ان‌شاالله تدابیری اندیشیده شود که بانوان بتوانند به راحتی رکاب بزنند و مسئولان استان باید به بانوان این موقعیت را بدهند.

وی با بیان اینکه قرار بود پارک شاهد(پارک سلامت بانوان) شود تا بانوان به راحتی بتوانند با حجابی راحت رکاب بزنند، گفت: مسیری را برای بانوان هموار کنیم تا آنان به راحتی بتوانند در خیابان‌ها و همایش‌ها در کنار آقایان رکاب بزنند.

رازه با اشاره به اینکه از نظر امکانات و اسپانسر دارای مشکلات فراوانی هستیم، تاکید کرد: این هیئت دارای مشکلات فراوانی به ویژه به لحاظ بودجه‌ای است.

این مسئول اظهار کرد: متاسفانه به لحاظ پیست هم بانوان و هم آقایان از وضعیت نامناسبی برخوردارند همچنین هیات دوچرخه‌سواری استان نیز از مکان و جایگاه مناسبی برخوردار نیست.

 

کد خبر : ۲۸۷۷۷۷