خبرگزاری کار ایران

صادق خرازی در جمع اصلاح‌طلبان استان البرز

«دولت گذشته»توزیع عادلانه فقر را به معنای عدالت اجتماعی می‌دانست

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به تفسیر نادرستی که از عدالت در دولت گذشته شده بود گفت: «آنها»توزیع عادلانه فقر را به معنای عدالت اجتماعی در نظر گرفتند و شعارهایشان مبنای غلطی برای اداره جامعه شد، بیش از هزاران میلیارد از پول مردم را به ناکجا آبادها فرستادند و بیت المال را ضایع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرج، صادق خرازی شامگاه چهارشنبه در مراسم افطاری اصلاح‌طلبان استان البرز با اشاره به آیات متعدد قرآن در خصوص واگذاری مدیریت جامعه به دست افراد شایسته و توانمند بیان کرد: متاسفانه برخی تفکرات انحرافی در طول تاریخ همواره خواسته‌اند که به غلط و شیادانه این طور وانمود کنند که لایق حکومت و مدیریت بر مردم هستند در صورتی که همین گروه‌ها و افراد جنایاتی زیادی را به اسم عدالت و برابری بر مردم روا داشته‌اند.

خرازی با اشاره به سؤ استفاده از مفاهیم بزرگی به نام عدالت و مهروزی در دولت قبل افزود: اجرای عدالت  یعنی مهرورزی  ولی متاسفانه در طول 8 سال حاکمیت دولت گذشته، با تفاسیر غلطی که از عدالت شد، زندگی مردم را تباه کردند ودر طول یک دهه گرفتاری و نگون‌بختی را در جامعه رواج دادند.

وی ادامه داد: توزیع عادلانه فقر را به معنای عدالت اجتماعی در نظر گرفتند و شعارهایشان مبنای غلطی برای اداره جامعه شد، بیش از هزاران میلیارد از پول مردم را به ناکجا آبادها فرستادند و بیت المال را ضایع کردند.

رئیس شورای مرکزی حرب ندای ایرانیان با اشاره به اینکه عدالت عطف تاریخی دارد و همه انبیا برای برپایی عدالت و قسط قیام کرده‌اند خاطرنشان کرد: عدالت مفهوم بزرگی دارد نمی‌توانیم از عدالت نام ببریم و مردم را به زحمت و فلاکت بیاندازیم.

خرازی گفت: این تفکر که با شعارهای پر زرق و برق پوپولیسمی مثل اجرای عدالت و توسعه عدالت همراه هست همچنان آینده کشور را تهدید می‌کند.

این فعال سیاسی با بیان این مصلحان کشور ما در طول تاریخ و همچنین در جریان پیروزی انقلاب برای تحقق این شعارها در کشور قیام و انقلاب کردند گفت: علت وقوع انقلاب پایان دادن به بی‌عدالتی ، رانت‌خواری و فساد حاکمان دوران پهلوی بود، شعار مهرورزی و عدالت اجتماعی و شعارهایی که به زندگی مردم پیوند می‌خورد شعارهای اصلاح‌طلبانه است.

خرازی با بیان این‌که شعار برقرای عدالت و مقابله با رانت در متن تفکر اصلاح‌طلبان در طول تاریخ بوده است خاطرنشان کرد: بهره‌برداری ناصواب از شعارهای عدالت محورانه و مهروزانه یک خیانت بزرگ به کشور و مردم بود که در طول این 10 سال اتفاق افتاد.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: امروز دولتی به قدرت رسیده است که وارث همه این مشکلات و بدبختی‌های چند سال اخیر است، دولتی که با بدهی‌های سرسام آور، اقتصاد کاملا ورشکسته با تورم 40 درصد، 25 درصد بیکاری، مواجه شده و در حال برطرف کردن بحران وتهدیدهای بین المللی ایجاد شده در طول 8 سال مدیریت دولت‌های نهم و دهم است.

وی خاطرنشان کرد: امروز کشور ما از موقعیت استراتژیک و نفوذ خود در منطقه باید استفاده کند و نخبگان کشور می‌بایست در این خصوص روشنگری و کمک کنند.

خرازی با اشاره به حضور تاثیر گذار و معنادار اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو گفت: اصلاح‌طلبان نسبت به انتخابات آینده بسیار حساس هستند و حتما با حضوری گسترده وعالمانه مردم را ترغیب خواهند کرد که به افراد شایسته و لایق برای اداره امور کشور رای دهند.

وی یادآورشد: اصلاحات به راه خود ادامه خواهد داد و خود را ملزم به رعایت، اجرا و توسعه قانون اساسی در کشور می‌داند.

کد خبر : ۲۸۷۸۰۶