خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات درمانی به بیماران دیابتی در کلینیک "دیابت نوین" کرمانشاه

مدیر کلینیک دیابت نوین گفت: در کلینیک دیابت نوین تمامی خدمات درمانی و نیز پیشگیرانه برای بیماران دیابتی و نیز مستعد به این عارضه انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اولین مرکز تخصصی دیابت در کرمانشاه با نام" کلینیک دیابت نوین" به همت بخش خصوصی و تلاش‌های دکتر حبیب الله طبیب پور در این شهر افتتاح شد.

دکتر حبیب الله طبیب پور، مدیر این کلینیک در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه گفت: این مرکز در سال 1393 تاسیس و فعالیت خود را به صورت تخصصی برای جذب، سازماندهی و درمان شهروندان آغاز کرده و نسبت به تشکیل پرونده جهت بیماران دیابتی اقدام می‌کند.

مدیر کلینیک دیابت نوین تاکید کرد: این مرکز دارای بخش‌های ویزیت عمومی و تخصصی دیابت، ویزیت و مشاوره پوست و مو و بهداشت، مشاوره تغذیه و رژیم درمانی، مشاوره تخصصی روانشناسی و روانکاوی، فیزیوتراپی، زنان ومامایی، طب سنتی ویژه دیابتی‌ها، انجام آزمایشات قند، چربی و نیز ورزش درمانی است.

دکتر طبیب پور عنوان کرد: در بدو ورود، بیمار مورد آزمایشات تخصصی قرار می‌گیرد و سپس توسط پزشک مورد معاینه قرار گرفته و براساس طبقه دیابت و بیماری مربوطه به بخش‌ها ارجاع جهت درمان و سپس کلیه خدمات توسط واحد دفتر در کارتکس بیماران ثبت می‌شود.

وی در خصوص بیمه‌های تحت پوشش این کلینیک افزود: این مرکز با اکثر بیمه‌ها طرف قرارداد بوده و آماده همکاری با تمامی بیمه‌های درمانی، موسسات،  شرکت‌ها، بانک‌ها و... است و در حال حاضر تمامی خدمات این مرکز برای بیماران تحت پوشش نیروهای مسلح با فرانشیز 10 درصد انجام می‌شود.

مدیر کلینیک دیابت نوین اظهار کرد: به تمامی بیماران تحت این پوشش مرکز دستگاه تشخیص قند خون (گلوکومتر) و سهمیه نوار دستگاه، سر قلم انسولین، لنست به صورت رایگان در قالب سهمیه تحویل می‌شود.

 دکتر طبیب پور در خصوص سهمیه دارویی بیماران این مرکز گفت: داروهای مربوطه نظیر انسولین و داروهای کاهنده قند خون، فشار خون، چربی خون و. .. توسط این مرکز با فرانشیز 10 درصد از طرف داروخانه‌های تحت پوشش حمایت می‌شوند.

گفتنی‌ست که این مرکز درمانی در دو شعبه فعالیت خود را در سطح شهر کرمانشاه انجام می‌دهد که شعبه اول آن در شهرک مسکن و آبادانی، خیابان لاله، نبش کوی 7 با شماره تلفن 34240898 است و شعبه دوم آن نیز در میدان شهرداری سابق، روبروی کتابفروشی پاییزان با شماره تلفن 37293770 آماده ارائه خدمات به بیماران دیابتی است.

کد خبر : ۲۸۷۹۹۴