خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی

امسال 200 هزار فارغ التحصیل دانشگاهی به جویندگان کار اضافه می‌شوند

استاندار خراسان رضوی گفت: وجود 200 هزار فارغ التحصیل دانشگاهی در سال جدید ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال را می‌طلبد که نیازمند بسیج عمومی امکانات و همکاری بین بخشی است.

علیرضا رشیدیان عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی با گرامیداشت پنج تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: مقابله با اعتیاد به عنوان معضل اجتماعی باید فراتر از دستگاه‌های دولتی، امنیتی و انتظامی با محوریت خانواده ها و با یک حرکت هماهنگ و جمعی دنبال شود.

وی با تبریک هفته قوه قضاییه به فعالان این عرصه، افزود: ادامه راه شهید بهشتی و 72 تن از یارانش باید سرلوحه اقدامات مسئولان قضایی قرار گیرد و همواره عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رشیدیان  10 تیر روز ملی صنعت و معدن را فرصت مغتنمی برای قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه توسعه استان دانست و بیان کرد: با همکاری بخش خصوصی با دولت فرصت‌های جدید اشتغال در استان ایجاد و زمینه لازم برای تحقق سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی فراهم شد و همچنین  با  افزایش صدور پروانه‌های جدید اشتغال و سه برابر شدن سرمایه‌گذاری‌ها اقدامات مناسبی در این حوزه انجام شد.

وی با بیان اینکه علی رغم اقدامات مناسبی که سال گذشته در استان در حوزه اشتغالزایی صورت گرفت، تصریح کرد: وجود 200 هزار نفر فارغ التحصیل دانشگاهی در سال جدید ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال را می‌طلبد که نیازمند بسیج عمومی امکانات و همکاری بین بخشی است.

رشیدیان روز قدس را فرصت مناسبی برای مقابله با توطئه‌های گروه‌هایی دانست که خواستار ایجاد تفرقه در جبهه مسلمانان هستند و تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان باید زمینه حضور پرشور و حداکثری مردم در این روز بزرگ را فراهم کنند.

استاندار خراسان رضوی ضمن گرامیداشت 14 تیرماه روز قلم از فعالان این عرصه خواست تا در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایرانی-اسلامی تلاش کنند.

کد خبر : ۲۸۸۳۵۱