خبرگزاری کار ایران

در سومین جلسه شورای اداری شهرستان

علی اصغر علامه به عنوان شهردار مُهر معرفی شد

در سومین جلسه شورای اداری در سال جاری که امروز برگزار شد با اجماع کامل اعضای شورای شهر مُهر ، سید علی اصغر علامه به عنوان شهردار جدید شهر مُهر معرفی شد.

به گزارش ایلنا از جنوب فارس،  احمد فرزانه سرپرست سابق شهرداری مُهر  که در این جلسه سخن می‌گفت ، بیان کرد: آقای علامه با مجموعه شهرداری بیگانه نیستند و تاکنون نیز همکاری‌های ویژه‌ای با شهرداری داشته‌اند و خیلی از بار شهرداری را در تهران به دوش کشیده‌اند.

وی گفت:  شهردار جدید در زمینه عمرانی  قوی هستند و می توانند تمام امور را پیش ببرند.

در ادامه سید علی اصغر علامه شهردار جدید شهر مُهـر  با تشکر از حضور گرم مردم در مراسم معارفه نسبت به فضای سیاسی که توسط دولت تدبیر در شهرستان حاکم شده است ابراز خرسندی کرد و افزود: از زمانی که آقای موسوی فرماندار شهرستان شده‌اند ما طعم فرماندار داشتن را چشیده‌ایم. فرماندار محترم قدم‌های بزرگی در شهرستان برداشته‌اند و به لطف همین زحمات است که ما در شهرستان شاهد فضای عمرانی خوبی هستیم.

وی با برشمردن خدمات بنیادی حضرت حجت الاسلام والمسلمین موسوی لاری گفت: ما همه مدیون زحمات وزیر محترم کشور دولت اصلاحات هستیم و ایشان همیشه دغدغه استان فارس بخصوص منطقه جنوب را دارند.

سید علی اصغر علامه با اشاره به جلسه اخیر مقام معظم رهبری با کارگزاران نظام اظهار کرد: سخنان رهبری می‌تواند سرلوحه همه مسئولان و کارگزاران نظام باشد،ایشان بر دو بحث مُهم مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی تاکید داشتند.

وی ادامه داد:  در اوایل انقلاب و بعد از جنگ تحمیلی اکثر نیروهای مخلص از بین رفتند ولی باز در روند نظام با مدیریت جهادی آن زمان خللی ایجاد نشد. این آرامش بخاطر این کسانی است که جان خود را داده‌اند تا این انقلاب موفق باشد.

شهردار جدید شهر مُهر افزود: شهر مُهر عقب افتادگی‌های زیادی دارد و ظلم‌های بسیاری به آن شده که قصد بازگوکردن نداریم و به دنبال حاشیه سازی نیستیم ،فقط به آینده فکر می‌کنیم. اکنون شهرستان مُهر در مسیر توسعه قرار گرفته است و کسانی که می‌خواهند سنگ اندازی کنند به خودشان ضرر می‌زنند.

علامه ، عنوان کرد: باید جلوی ریخت و پاشها را بگیریم و بتوانیم شهر را در مسیر توسعه قرار دهیم.

سید علی اصغر علامه بر نقش سازنده مردم در امور شهر تاکید کرد و گفت: در اولین فرصت نشست‌هایی را با مردم خواهیم گذاشت و اگر مشارکت آنان نباشد کاری نمی‌توانیم انجام دهیم .

هشتمین شهردار شهر مُهر با قدردانی از همکاری مدیرعامل پالایشگاه گاز پارسیان مُهر با مجموعه مدیریتی شهرستان ، بیان کرد: مردم از پالایشگاه پارسیان انتظار زیادی دارند و همواره می‌پرسند با توجه به اینکه سرمایه‌های این مردم استحصال می‌شود چه چیزی عاید این شهرستان می‌شود؟ این سؤالی است که تاکنون کسی به ما جواب نداده است.

لازم بذکر است ، سید علی اصغر علامه پیش از این به عنوان رئیس شورای شهر مهر در دوره سوم، رئیس روابط عمومی شرکت سرمایه گزاری صنایع پتروشیمی، عضو موظف هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی ایران و قائم مقام شرکت شیمیایی فرآورد قشم به خدمت مشغول بوده است.

کد خبر : ۲۸۸۵۵۳