خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمانشاه

تحرک و نشاط در جامعه مستلزم حضور احزاب قانونگراست

فرماندار کرمانشاه گفت: تحرک، سرعت عمل و نشاط در جامعه منوط به حضور احزاب فعال و قانونگرا است چرا که این احزاب و جریان‌های سیاسی و رسانه‌ها هستند که می‌توانند جامعه را به سمت مطالبه و پرسشگری رهنمون سازند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، شامگاه روز یکشنبه فرمانداری شهرستان کرمانشاه در راستای برنامه دیدار با احزاب و جریانات سیاسی با دبیر و اعضای حزب اسلامی کار در استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

فضل الله رنجبر، فرماندار شهرستان کرمانشاه در ابتدای این دیدار یکی از سیاست‌های راهبردی دولت تدبیر و امید را مشی اعتدالی عنوان کرد و گفت: توجه ویِژه به توسعه سیاسی با رویکرد نشاط و طراوت را باید از ویژگی‌های دولت دکتر روحانی دانست.

فرماندار کرمانشاه افزود: ملزومات نشاط در جامعه را که می‌توان به بهبود و کیفیت بخشی در امور نیز منتج گردد، توجه به جریانات سیاسی و استفاده از نظرات و راهکارهایی است که توسط احزاب و سلیقه‌های سیاسی مطرح می‌شود به شرط آنکه این نظرات و عملکرد احزاب نیز در چارچوب‌های شناخته شده و قانونی مطرح شود.

وی نگاه دولت تدبیر و امید را  به تمامی احزاب سیاسی؛ نگاهی عادلانه و فراجناحی عنوان کرد که می‌تواند محور برنامه‌ریزی‌های مختلف قرار بگیرد.

رنجبر با ابراز امیدواری از موفقیت تیم هسته‌ای در مذاکرات گفت: دستگاه دیپلماسی ما با تدبیر و بصیرت لازم در حال مذاکره هستند که امیدواریم هرچه زودتر ضمن لحاظ کردن اقتدار و عزت‌مندی ملت ایران این مذاکرات به نتیجه رسیده و تحریم‌ها بلافاصله لغو شوند تا زمینه توسعه اقتصادی فراهم شود.

رنجبر گفت: امسال دو انتخابات مهم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش رو دارم و تمام تلاش دست اندرکاران این انتخابات در کشور و خاصه در کرمانشاه از جمله فرمانداری و بخشداریهای تابعه و سایر مسئولان برگزاری انتخاباتی سالم قانونمند و با حضور حداکثری مردم است که البته حضور احزاب و جریانات سیاسی در این زمینه بسیار قابل توجه و ضروری‌ست.

رنجبر در ادامه افزود: تمام تلاش مجریان انتخابات در کرمانشاه آن است که این دو انتخابات مهم در نهایت سلامت و اجرای قانون برگزار شود.

 

 

کد خبر : ۲۸۸۶۷۶